فراخوان مقاله برای همایش حضرت خدیجه کبری

  • انتشار: ۸ سنبله ۱۳۹۶
  • سرویس: دین و اندیشه
  • شناسه مطلب: 29708

چند نهاد علمی، فرهنگی و دینی برای همایش علمی و فرهنگی، ام المومنین حضرت خدیجه کبری فراخوان مقاله ای را برای تکریم و نکوداشت و معرفی اوصاف و ابعاد شخصیتی حضرت خدیجه به عنوان الگوی زنان مسلمان برگزار می کنند.

در اعلامیه این فراخوان آمده است “حضرت ام المومنین خدیجه الکبری شخصیت و جایگاه والایی در میان مسلمانان و تمامی مذاهب اسلامی دارد، از این رو تکریم و نکوداشت و معرفی اوصاف و ابعاد شخصیتی حضرت خدیجه و خدمات ایشان به اسلام و معرفی او به عنوان الگوی جامع زنان مسلمان و بحث و بررسی مشکلات و ارائه راهکارها برای چالش های امروزی زنان مسلمان، دارای اهمیت بوده و ثمرات نیک برای جامعه اسلامی خواهد داشت. از این رو همایش علمی و فرهنگی ام المومنین حضرت خدیجه برگزار می گردد. از کلیه محققین و پژوهشگران اندیشمند دعوت به عمل می آید که با مقالات عالمانه و محققانه شان در غنامندی همایش بیفزایند.”

گفتنی است که محورهای فراخوان مقالات در چندین بخش از جمله شخصیت و سیره حضرت خدیجه، نقش و کارکردهای حضرت خدیجه در تثبیت رسالت پیامبر اسلام، جایگاه حضرت خدیجه در اسلام، نقش و جایگاه زنان در حکومت رسول خدا و دستاوردها و چالش های زنان در افغانستان و راهکارهای آنها با توجه به سیره حضرت خدیجه برگزار می گردد.

آخرین مهلت ارسال مقاله به این همایش علمی 1/8/1396 می باشد و زمان برگزاری این همایش 8/9/ 1396 در مکانی که بعدا اعلام خواهد شد، برگزار خواهد شد.

همچنین به مقالات برتر اشتراک کنندگان جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

برای معلومات بیشتر و همچنین آدرس ایمیل و سایر مشخصات این همایش به اعلامیه درج شده از سوی برگزار کنندگان توجه شود.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟