غنی: وقتی وزیر این ممکلت به صورت علنی محاکمه می شود، آن روز، روز خوشی ما است

  • انتشار: ۷ اسد ۱۳۹۷
  • سرویس: اجتماعیتیتر 2
  • شناسه مطلب: 45646

اشرف غنی رئیس جمهور امروز در مراسمی در کابل در مورد مبارزه با فساد گفت که وقتی وزیر این کشور محاکمه علنی می شود، وقتی جنرال سه ستاره به دلیل آلوده بودن به فساد به زندان می رود، آن روز، روز خوشی ما است.

آقای غنی عصر امروز (یکشنبه) در پایان نشست عالمان دین‌ که تحت عنوان«صدای منبر بر ضد فساد اداری» در ارگ برگزار شده بود، از محاکمه‌ی علنی وزیر پیشین مخابرات و تکنالوژی معلوماتی اظهار خرسندی کرد و گفت: «‌وقتی وزیر این ممکلت محاکمه علنی می‌شود، وقتی که جنرال سه ستاره به دلیل آلوده بودن به فساد به زندان می‌رود، آن روز، روز خوشی ما است.»

رییس‌جمهور غنی خاطر نشان کرد که نهادهای عدلی و قضایی مکلف به اجرای قوانین و تأمین عدالت هستند و باید قانون را بر هر فرد عادی و مقام‌ دولتی تطبیق کنند. آقای غنی می‌گوید که هر ‌فرد به شمول رییس‌جمهور در برابر قانون پاسخ‌گو است.

این اظهارات رئیس جمهور در حالی مطرح می شود که پیش از این عبدالرزاق وحیدی وزیر پیشین مخابرات به صورت علنی محاکمه شده بود.

آقای وحیدی در فیسبوک خود نوشته است “رئيس جمهور از محاكمه وزير پيشين مخابرات براي استخدام ٣٧ نفر خوشحال مي شود، ولي بالاخره يك روز مردم از محاكمه اكليل حكيمي براي دزدي از كريديت كارتهاي شان خوشحال خواهند شد.”

 

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟