غنی: محرومیت مردم برای منافع شخصی افراد است

  • انتشار: ۴ میزان ۱۳۹۴
  • سرویس: اجتماعی
  • شناسه مطلب: 9949
اشرف غنی

محمداشرف غنی رییس جمهور کشور تاکید می کند که حکومت وحدت ملی متعهد به از بین بردن فضای بی اعتمادی میان مردم و حکومت می باشد.

به گزارش خبرگزاری اطلس به نقل از جمهور، آقای غنی که در دیداری با اعضای شورای سرتاسری اقوام افغانستان در ارگ ریاست جمهوری سخن می گفت، اظهارداشت یکی از دلایل ناامنی در کشور برخواسته از همین فضای بی اعتمادی میان مردم و حکومت می باشد.

وی با بیان این مطلب که دیگر محرومیت ولایت ها برای او قابل قبول نیست گفت: «در گذشته یک تعداد به خاطر منفعت شخصی خود در برخی ولایت ها و ولسوالی ها مردم را محروم نگه داشته اند».

آقای غنی افزود: «ادارات ما پیش از این واقعا ملی نبودند؛ ما متعهد هستیم تا با مشارکت همه اقشار ادارات خود را ملی بسازیم».

وی با تاکید به آوردن صلح در کشور خاطرنشان ساخت: «صلح به این نمی شود که همراه پاکستان گپ بزنیم که پاکستان چی می کند و چه نظر دارد؛ صلح واقعی وقتی می آید از مشکلات تمام مناطق خبر شویم و درک کنیم که چرا مردم سلاح به دست گرفته اند»

نظرات(۱ دیدگاه)

  1. (۵ میزان ۱۳۹۴)

    این حرفاواس مردم ابونون نمیشه ب جای حرف زدن کمی عمل کن باعمل کاراید نه ب زبان اقای ریس جمهور هزاره هادرکشور بیگناه کشته میشود وحدت ملی کجاست

نظر شما چیست؟