عملیات گسترده «پایان جهان» در هند

  • انتشار: ۸ اسد ۱۳۹۴
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 7645

به گزارش خبرگزاری اطلس به نقل از صدای روسیه، گروه تروریستی به داعش قصد دارد عملیات گسترده ای را در هند ترتیب دهد که به عقیده ی آنها ” پایان جهان ” را به همراه دارد.

بر طبق اطلاعیه ی روزنامه های هندی The times of India و Hindustantimes در پاکستان اسنادی با عنوان ” تاریخچه مختصری از دولت خلیفه ی اسلامی ” یافته اند که بر طبق آن، داعش برای چنین حمله ای آماده می شود.

در این سند سی و دو صفحه ای که به زبان اردو نوشته شده است ، استراتژی وجود دارد که هدف آن جذب آمریکا در جنگ بزرگی با حمله ی داعش به هند است.
در آن همچنین به طور مفصل سوژه های حمله به سربازان آمریکایی وقتی که آنها از افغانستان خارج می شوند و همچنین حمله به دیپلمات های آمریکایی و مقامات پاکستانی وجود دارد. در متن برنامه اتحاد ده ها جناج طالبان پاکستان و افغانستان در یک ارتش تروریسم دیده می شود.

در این سند آمده است: این حقیقت را بپذیرید که خلیفه می تواند به بقا و شکوفایی خود ادامه می دهد تا آن زمان که کل جهان را اشغال کرده و سر خاتم بشر که مخالف ” الله” است را از تنش جدا نماید.

ایالات متحده امروز برای اولین باراز وجود این سند و جزئیات آن اطلاع داد. موسسه رسانه ای آمریکایی آنرا از فردی پاکستانی دریافت کرد ، این فرد با طالبان پاکستان در ارتباط است. سازمان اطلاعات آمریکا در حال حاضر صحت آنرا کنترل می کند. اطلاع داده شد که این سند به زبان معمول برای اسناد داعش نوشته شده است. در حال حاضر مشخص شده است که رئیس سابق اطلاعات نظامی آمریکا ژنرال مایکل فلین پس از مطالعه متن آن بیان داشت که این سند نقشه کمپین داعش را ارائه می دهد که باید با جدیت با آن برخورد نمود.

نقشه داعش

 

 

 

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟