عمارت لوکس 17 میلیون دالری ترامپ در مسیر طوفان ایرما

  • انتشار: ۱۶ سنبله ۱۳۹۶
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 30171

واشنگتن پست گزارش داده است عمارت دونالد ترامپ، رییس‌ جمهوری ایالات متحده آمریکا در جزیره سنت مارتین در کارائیب در مسیر مستقیم طوفان ایرما قرار گرفته است.

به این ترتیب وضعیت اموال ترامپ که در حال حاضر در لیست فروش آژانس املاک بین المللی سوتربی قرار دارد نامشخص است. قیمت این اموال اوایل تابستان از ۲۸ میلیون دالر به ۱۶/۹ میلیون دالر کاهش پیدا کرد.

یک مقام رسمی اعلام کرده است حتی محکم ترین ساختمان جزیره سنت مارتین توسط طوفان خراب شده است.

همچنین گزارش شده است چهار ساختمان در جزیره سنت مارتین در جریان طوفان تخریب شده‌اند و این به معنای آن است که ساختارهای روستایی به احتمال زیاد کاملا نابود شده اند.

ویلای ساحلی پنج خوابه دونالد ترامپ واقع در پلوم بایر در نقطه غربی جزیره سنت مارتین در سال ۲۰۱۳ توسط خانواده ترامپ خریداری شده است. این ویلا ۱۹/۷ میلیون دالر قیمت گذاری شده بود و  برای تعطیلات به کار می‌رفت.

یک سخنگوی سازمان ترامپ به واشنگتن پست گفته است همه اقدامات مناسب احتیاطی و حفاظتی انجام شده بوده و اکنون همه نگرانی‌ها درباره کسانی است که در مسیر طوفان ایرما قرار داشته اند.

بر اساس گزارش ها، بسیاری از اموال رییس‌ جمهوری آمریکا در مسیر طوفانی قرار داشته اند که به سمت فلوریدا می رود، اما سخنگوی سازمان ترامپ گفته است: «امنیت مهمان‌ها، اعضا و همکاران ما در اولویت قرار دارند و ما طوفان ایرما را با دقت زیر نظر داریم. تیم‌های سازمان ترامپ همه اقدامات احتیاطی و ایمنی را انجام داده اند تا مطمئن باشند همه در امنیت هستند. ما همچنان برای قربانیان طوفان هاروی دعا می‌کنیم. ما برای کسانی که در مسیر طوفان ایرما هستند نیز دعا می‌کنیم.»

ترامپ نیز در توییتی نوشته است توفان ایرما را زیر نظر دارد و تیم او همان طور که در تگزاس توانستند به خوبی عمل کنند، بازهم همین کار را انجام می‌دهند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟