عطا محمد نور دوباره به عنوان والی بلخ منصوب می شود

  • انتشار: ۱ حوت ۱۳۹۵
  • سرویس: تیتر 2سیاست
  • شناسه مطلب: 18377
عطا محمد نور

فرهاد عظیمی عضو پارلمان و یکی از افراد نزدیک به عطا محمد نور اعلام کرده که اشرف غنی، عطا محمد نور را به عنوان والی بلخ منصوب کرده ‌است.

اما اینکه چه زمانی عطا محمد نور رسماً به عنوان والی بلخ معرفی می‌شود، به گفته آقای عظیمی در روز‌های آینده روشن خواهد شد.

وی می گوید: ” این مسئله حُسن نیست رئیس جمهور را نشان می دهد که ایشان را والی بلخ منصوب ساخته‌است، طبیعتاً که با در نظرداشت مسایلی که قبلاً مطرح شده بود این بستگی به خود آقای نور دارد که در آینده چه تصمیم می‌گیرد ولی به منظور روند مذاکرات و نشان دادن حُسن نیت شنیدیم که آقای رئیس جمهور چنین کاری را کرده‌اند.”

برخی رسانه ها هم از افراد نزدیک به عطا محمد نور نقل کرده‌اند که مکتوب تقرر دوباره آقای نور به عنوان والی بلخ از سوی رئیس جمهور امضا شده‌است.

عطا محمد نور از دیر زمانی به این سو به عنوان والی بلخ وظیفه اجرا می‌کرد و با روی کار آمدن حکومت وحدت ملی، به حیث سرپرست آن ولایت به کارش ادامه می‌دهد.

از چند ماه به این سو سرپرست بلخ سرگرم مذاکره با رئیس جمهور است.

جمعیت اسلامی افغانستان که عطا محمد نور در آن نقش رئیس اجرائیوی را دارد پیش از این اعلان کرده‌است که آقای نور دو ماه مهلت دارد تا مذاکرات‌اش را به نمایندگی از این حزب با رئیس جمهور به انجام برساند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟