عطا محمد نور: اجازه نمی دهم این تیم (حکومت فعلی) در انتخابات آینده ریاست جمهوری پیروز شود

  • انتشار: ۲ دلو ۱۳۹۶
  • سرویس: تیتر 2سیاست
  • شناسه مطلب: 35969

عطا محمد نور رئیس اجرایی حزب جمعیت، در ادامه هشدارهایش به حکومت وحدت ملی، امروز در نشستی در ولایت بلخ گفت نمی‌گذارد تیم کنونی در انتخابات آینده پیروز شود. او گفت “در صورتی که زنده بمانم نمی‌مانم که این تیم در انتخابات آینده پیروز شود.”

عطا محمد نور رئیس اجرایی حزب جمعیت در میان هوادارانش در مزار شریف گفت “من فدایی بر آمده ام. شرایط گاهی وضعیتی را سر انسان ها می آورد که جامعه قربانی طلب می‌شود. اگر قربانی را قبول کردید ارزش های جامعه حفظ است و اگر قبول نکردید ارزش هایش قربانی می‌شود و من این قربانی را قبول کردم.”

آقای نور از شورای امنیت ملی خواست که بجای تمرکز روی چیدن توطئه برای او، به خاطر تأمین امنیت افغانستان تلاش کند. او افزود که نمی‌گذارد توطئه ناامن سازی بلخ و حضور گروه تروریستی داعش در این ولایت عملی شود. نور افزود که از ملت حمایت می‌کند و توطئه گران این خواست شان را به گور خواهند برد.

آقای نور همچنین افزود که دست آورد ناشی از هزینه شدن میلیاردها دالر کمک‌های جامعه جهانی در افغانستان اکنون فقر اقتصادی، ناامنی و ریخته شدن خون مردم و به قهقرا بردن دموکراسی در این کشور است.

به گفته او اکنون کسی به انتخابات و پروسه مردم سالاری در این کشور باور ندارند، فسادها از میلیونی به ده‌ها میلیون دالری رسیده و بدلیل افزایش ناامنی‌ها مقام‌های حکومتی در پایتخت با هیلی‌کوپتر از مکانی به مکان دیگر می‌روند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟