عطامحمد نور: تعلیق پیکارهای انتخاباتی تیم «صلح و اعتدال» به معنی فروپاشی این تکت نیست

  • انتشار: ۲۰ اسد ۱۳۹۸
  • سرویس: انتخاباتتیتر 2سیاست
  • شناسه مطلب: 68196

«عطامحمد نور» رییس شورای اجرایی حزب جمعیت اسلامی اعلام کرد که تعلیق پیکارهای انتخاباتی تیم «صلح و‌اعتدال» به معنی کنار رفتن از انتخابات و از هم پاشی این تکت نیست.

رییس شورای اجرایی حزب جمعیت اسلامی در پیامی به مناسبت حلول عید سعید قربان گفت: عید امسال زمانی فرا می‌رسد که تب انتخابات ریاست جمهوری در‌حال شدت گرفتن است. صف آرایی تیم‌ها در برابر همدیگر هر‌ روز شدت می‌گیرد و با تاسف تیم حاکم از امکانات حکومتی که سرمایه ملی است، استفاده نادرست می‌کند و برای خودش همه چیز و برای دیگران هیچ چیز را می‌پسندد.

وی افزود: امیدوارم نهادهای انتخاباتی، سازمان ملل و نهاد های ناظر بر روند انتخابات با دقت تمام روی نظارت و‌ شفافیت این روند ملی تمرکز کنند و نگذارند دموکراسی نو پای صدمه دیده بار دیگر در ذهن و روان مردم، بمیرد.

نور تاکید کرد: «تعلیق کارزارهای انتخاباتی تیم صلح و‌اعتدال به هیچ صورت به معنی کنار رفتن از انتخابات و از هم پاشی تکت نیست، بلکه ما به هدف ایجاد صدارت عظمی در نظام و اولویت دهی پروسه صلح، کمپاین خویش را به حالت تعلیق آوردیم.»

گفتنی است، تیم صلح و اعتدال، سه روز پیش اعلام کرد که کارزار انتخاباتی خود را متوقف و تعلیق کرده است.

این تیم انتخاباتی، با انتقاد تند از حکومت، دلیل به تعلیق درآوردن کارزارهایش را را خدشه‌دار شدن اعتبار انتخابات به دلیل اقدامات غیرقانونی و بی‌باکنه تیم حاکم عنوان کرده است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟