عربستان سعودی، رژیم فامیلی جنایتکار ولی خادم اسلام!

  • انتشار: ۷ ثور ۱۳۹۸
  • سرویس: دیدگاه
  • شناسه مطلب: 58977
گردن زدن

هفته گذشته این رژیم متکی بر فرهنگ ماقبل قرون وسطی ۳۷ نفر را که ۳۳ تن آنها شیعه ها بودند و حتا افراد صغیر به جرم شرکت در تظاهرات در ملا عام گردن زده شدند. این رژیم جنایتکار این عمل وحشیانه را مطابق ” دین اسلام و شرع محمدی” میداند.

در دنیای امروز که دونالد ترامپ دیوانه و ترزامی (مدافع همیشگی رژیم های استبدادی که خود انگلیس در ظهور آنها سهم داشته) و سایر رهبرانی که خود را “دموکرات” مینامند، از جمله مکرون، رئیس جمهور فرانسه، همه چشم طمع به هزاران میلیارد دالر ذخیره ارزی سعودی ها از درآمد نفت دوخته اند و تصمیم دارند که تنها کشوری که زیر اوامر و خواسته های استعماری آنها نمیرود، جمهوری اسلامی ایران را سرنگون کنند، محمد بن سلمان، جوان بلند پرواز ولی کودن را حمایت میکنند و اگر بتوانند ایران را به اشتباهی مانند بستن دهنه هرمز بکشانند، ممکن است قبل از پایان موعد ریاست جمهوری ترامپ، جنگی ویرانگری را علیه ایران به راه بیاندازند.

تنها جای رضایت در این است که افکار عامه جهانی شدیدآ علیه رژیم سعودی و مواضع رهبران غربی به خشم آمده اند. روزنامه های بزرگی مانند نیویورک تایمز، اندیپندت، گاردین … مانند مجامع دفاع از حقوق بشر خواهان فشار روی عربستان سعودی است. در امریکا برخی از کاندیدان ریاست جمهوری، بویژه برنی سندرز که علیرغم اینکه یهودی است دولت اسرائیل را یک دولت جنایتکار و تبعیض گر نامیده بود، از ترامپ میخواهد که در روابط خود با عربستان سعودی تجدید نظر کند.

راستی دولت افغانستان در مورد این ۳۷ گردن زدن به شیوه داعش ( که ادعا میکنند مطابق شرع محمدی است) چه گفته ؟ سازمانهای دفاع از حقوق بشر اعتراض کرده اند ؟ شیعه های افغانستان که همیشه داد از مظلوم بودن شیعه ها میزنند، نظری در مورد بدن های بدون سر (شبیه کربلا) داده اند ؟ اصلآ “انسان افغانی” به چنین مسایلی در جهان توجه دارند ؟

نویسنده: کریم پاکزاد

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟