عراقی ها، منطقه البوجراد را آزاد کردند

  • انتشار: ۱۱ سنبله ۱۳۹۴
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 9018
عراق

به گزارش خبرگزاری اطلس به نقل از العالم، نیروهای ارتش و بسیج مردمی در این عملیات، شمار زیادی از خودروهای گروه تروریستی داعش را منهدم کردند و هم اکنون درپی آزادسازی شهر الصینیه و پاک سازی پالایشگاه نفتی بیجی از عناصر تروریست هستند.

“سید مرتضی” فرمانده تیپ ۱۲ جنبش النجباء عراق، روز سه شنبه به خبرنگار العالم گفت: منطقه البوجراد کاملاً تحت کنترل ماست.

وی افزود: مناطق مختلف شهر الصینیه نیز در تیررس نیروهای ما قرار گرفته اند و واحد توپخانه و جنگنده ها، به صورت مستمر، همه تحرکاتِ جاری در این شهر را رصد می کنند.

یکی از نیروهای بسیج مردمی نیز به خبرنگار العالم تأکید کرد: نیروهای دشمن تقریباً در نزدیکی ما مستقر بودند و پس از تحمل تلفات و خسارت های سنگین، ناچار به عقب نشینی شدند.

عناصر داعش برای جلوگیری از پیشروی نیروهای ارتش و بسیج مردمی، خودروها را در مسیر پیشروی آنان بمب گذاری می کنند، یا تک تیراندازهایی مستقر می کنند که از راه دور به هدف قرار دادن نیروهای عراقی می پردازند، زیرا از رویارویی مستقیم با این نیروها ناتوان شده اند.

یکی از نیروهای بسیج مردمی عراق در این خصوص به شبکه العالم گفت: عناصر داعش برای جلوگیری از پیشروی نیروهای ارتش و بسیج مردمی از هر روشی استفاده می کند، اما ما توانستیم ترفند بمب گذاری خودروها را خنثی کنیم.

موفقیت ارتش عراق و بسیج مردمی در پاک سازی بخش وسیعی از شهر بیجی و آزادسازی منطقه البوجراد باعث شده است که تروریست های داعش به سوی شهر الشرقاط در شمال استان صلاح الدین فرار کنند.

یکی از نیروهای بسیج مردمی در همین زمینه تأکید کرد: طی چند روز آینده، همچنان به پیشروی ادامه خواهیم داد و پیروزی های تازه را اعلام خواهیم کرد.

 

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟