عبدالله عبدالله به کابل بازگشت

  • انتشار: ۲۴ سنبله ۱۳۹۹
  • سرویس: سیاست
  • شناسه مطلب: 94630

عبدالله عبدالله، رئیس شورای عالی مصالحه ملی پس از شرکت در مراسم افتتاحیه مذاکرات صلح افغانستان در دوحه، به کابل بازگشت.

دفتر رسانه‌ای شورای عالی مصالحه ملی نوشت: دکتر عبدالله عبدالله، رئیس شورای عالی مصالحه ملی در مراسم افتتاح مذاکرات میان افغانستانی شرکت و سخنرانی کرد. رئیس شورای عالی مصالحه ملی در سخنرانی تاریخی خویش، بر کاهش خشونت، آتش‌بس بشردوستانه و تامین صلح پایدار و با عزت در کشور تاکید ورزید.

در این اطلاعیه آمده است که عبدالله عبدالله در حاشیه سفر به دوحه با امیر قطر، وزرای خارجه آمریکا و قطر و نمایندگان ارشد کشور‌های منطقه و جهان درباره شروع مذاکرات صلح و فرصت‌ها و چالش‌های پیش رو بحث و تبادل نظر کرده است.

دفتر شورای عالی صلح افزود: رئیس شورای عالی مصالحه ملی در پایان سفر به دوحه و در دیدار با اعضای هیات مذاکره کننده جمهوری اسلامی افغانستان ابراز امیدواری کرد که مذاکرات تاریخی و مهم جاری، به ختم جنگ، برادرکشی و برقراری صلح آبرومند و پایدار در کشور منجر شود.

عبدالله عبدالله خطاب به اعضای هیات مذاکره کننده جمهوری اسلامی افغانستان گفت که شما از کلیت نظام و اقشار جامعه نمایندگی می‌کنید و مردم یکپارچه از شما حمایت و پشتیبانی می‌کنند.

یادآوری می‌کنیم، که دو روز پیش دکتر عبدالله برای شرکت در مراسم افتتاحیه مذاکرات صلح افغانستان به دوحه پایتخت قطر سفر کرده بود.  

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟