عبدالله: داعش در ماه های اخیر در شرق و شمال کشور سرکوب شده است

  • انتشار: ۱۸ جدی ۱۳۹۶
  • سرویس: اجتماعیسیاست
  • شناسه مطلب: 35350
داعش 2018

عبدالله عبدالله رئیس اجرایی در واکنش به این ادعا که در برابر گروه داعش در افغانستان مبارزه جدی صورت نمی گیرد، را بی‌بنیاد می‌خواند و می‌گوید که این گروه در ماه‌های پسین در بخش‌های شرقی و شمال کشور سرکوب شده و برخی از رهبران آن نیز کشته شده‌اند.

عبدالله عبدالله در نشست شورای وزیران گفت که برای سرکوب داعش از آغاز فعالیت این گروه تا اکنون مبارزه جدی از سوی نیروهای امنیتی صورت گرفته‌است.

وی گفت “با همه تلاش‌ها و مبارزه با داعش، هنوز این تصور وجود دارد که حکومت اراده مبارزه و رویا رویی با این گروه را ندارد، باید بگویم که این تصور به گونه کامل و از بنیاد اشتباه است، آنچه در توان مردم و نیروهای امنیتی بوده مبارزه در برابر این گروه ادامه خواهد داشت و ما در این شکی نداریم که به کمک خداوند “ج” این گروهِ منفور در میان مردم ما جا نخواهد داشت.”

رئیس اجرائی افغانستان در این نشست به وزیر دفاع هدایت داد که نیروهای امنیتی باید عملیات بر ضد گروه داعش را بیشتر سازند و تصویر واقعی آنرا برای مردم بازتاب دهند.

این گفته‌ها در حالی مطرح می‌گردند که پیش از این شماری از نماینده‌گان مردم در ولسی جرگه برخی از اعضای حکومت را به حمایت از گروه داعش متهم کرده‌اند.

ظاهر قدیر و شماری دیگر از اعضای این جرگه ادعا می‌کنند که شماری از حلقات در نظام از گروه داعش حمایت می‌کنند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟