عبدالله: اجازه نخواهم داد تجربه تلخ انتخابات گذشته تکرار شود

  • انتشار: ۵ جدی ۱۳۹۵
  • سرویس: تیتر 2سیاست
  • شناسه مطلب: 16448

داکتر عبدالله رئیس اجرایی حکومت وحدت ملی در گردهمایی اعضای کنگره ملی جوانان گفت که به هیچ صورت اجازه نخواهد داد تا تجربه تلخ و ناکام انتخابات ریاست جمهوری گذشته تکرار شود.

عبدالله عبدالله روز گذشته در دیدار با اعضای کنگرۀ ملی جوانان گفته‌است که از دادخواهی شهروندان و طرح‌های عملی جوانان در تمام سطوح حمایت می‌کند.

آقای عبدالله گفته‌ که تلاش دارد تا زمینۀ رشد بیش‌تر مشارکت جوانان را در عرصه‌های مختلف فراهم نماید.

او با استقبال از طرح‌های جوانان در مورد اصلاحات و توسعۀ متوازن، تاکید کرده‌است که برای تحقق خواسته‌های مردم افغانستان به هیچ صورت اجازه نمی‌دهد تجربۀ ناکام انتخابات گذشته در آینده تکرار شود.

در این دیدار همچنین اعضای کنگره ملی جوانان گفتند: جوانان کابل یک تیم رضاکار را ایجاد کرده‌اند تا در بخش‌های مختلف، دادخواهی راه‌اندازی نمایند و انتظار دارند که حکومت وحدت ملی از این حرکت حمایت نماید تا از این طریق صدای مردم به‌گوش مسوولان حکومتی برسد.

این در حالی‌ست که تنها یک ماه از آغاز کار اعضای جدید کمیسیون‌های انتخاباتی افغانستان می‌گذرد و این کمیسیون‌ها در حال آماده‌گی برای برگزاری انتخابات پیش رو هستند.

برگزاری انتخابات مجلس نماینده‌گان و شوراهای ولسوالی که ماه‌ها به خاطر تنش‌ها بر سر اصلاح نظام انتخاباتی به تاخیر مانده، قرار است به اساس برنامه‌ریزی کمیسیون‌های جدید انتخابات برگزار گردد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟