عبدالرزاق وحیدی وزیر پیشین مخابرات، بعد از 7 ماه بی گناه شناخته شد

  • انتشار: ۱۹ اسد ۱۳۹۶
  • سرویس: تیتر 2سیاست
  • شناسه مطلب: 28637

حدود 7 ماه بعد از اینکه عبدالرزاق وحیدی وزیر پشین مخابرات به اتهام فساد، از وظیفه اش معلق شد، اکنون رئیس اجرایی حکومت وحدت ملی می گوید؛ اتهام فساد بر آقای وحیدی نادرست بوده است و وی برائت حاصل کرده است.

عبدالله عبدالله، رییس‌اجراییه حکومت وحدت ملی در دیدار با عبدالرزاق وحیدی، وزیر پیشین مخابرات و تکنالوژی معلوماتی گفته است که اتهام فساد بر او نادرست ثابت شده است.

دفتر مطبوعاتی ریاست اجراییه با نشر خبرنامه‌یی اعلام کرد که آقای عبدالله امروز (پنجشبنه) در دیدار با عبدالرزاق وحیدی وزیر پیشین مخابرات و تکنولوژی گفت که در نتیجه‌ی بررسی‌ها ثابت شد ادعای که بر آقای وحیدی وارد شده بود نادرست است.

بر بنیاد خبرنامه‌ منتشر شده از سوی ریاست اجرائیه، پس از برسی پرونده‌ی آقای وحیدی ثابت شده که اتهام فساد بر او نادرست است و دادستانی کل حکم برائت آقای وحیدی را صادر کرده است.

آقای عبدالله روند بررسی‌ پرونده‌ی اتهام فساد بر آقای وحیدی را طولانی عنوان کرد.

عبدالله از کارکرد وزیر پیشین مخابرات و تکنولوژی ستایش کرده است.

عبدالله گفته که اتهام که بر وزیر پیشین مخابرات وارد شد، رهبران حکومت وحدت ملی را متوجه می‌کند که در آینده کسی با سرنوشت آقای وحیدی گرفتار نشود.

آقای وحیدی سال گذشته به اتهام این که صرف افراد وفادار به خودش را در وزارت تکنولوژی و مخابرات به کار گماشته بود از سوی رییس‌جمهور خلع وظیفه شد.

وظیفه عبدالرزاق وحیدی نزدیک به هفت ماه پیش به علت ادعای وجود فساد در این وزارت، از سوی رییس جمهور غنی به تعلیق درآمد.

وحیدی از در دوران معرفی کابینه از تیم انتخاباتی داکتر عبدالله بود که با حمایت محمد محقق به کابینه راه یافته بود.

منابعی به تلویزیونی گفته اند که رییس جمهور در زمان وزارت آقای وحیدی، میانه خوبی با او نداشته و هرازگاهی از او انتقاد می‌کرده است.

این درحالیست که رییس جمهور سه روز پیش شهزاد گل ایوبی را به عنوان نامزد وزیر این وزارت معرفی کرده است.

نظرات(۱ دیدگاه)

نظر شما چیست؟