عاملان شکستن قفل مرکز اطلاعات کمیسیون انتخابات به دادستانی معرفی می شوند

  • انتشار: ۴ عقرب ۱۳۹۸
  • سرویس: انتخاباتتیتر 2سیاست
  • شناسه مطلب: 70371

هیئت بررسی کننده چگونگی شکسته‌شدن قفل مرکز ثبت اطلاعات دیجیتالی کمیسیون انتخابات، تصمیم گرفت تا عاملان این کار را به دادستانی معرفی کند.

این هیئت که متشکل از اعضای کمیسیون انتخابات و دستۀ انتخاباتی «ثبات و هم‌گرایی» است، می‌گوید که قرار است حمیدالله احمدزی، مشاور امنیتی دبیرخانۀ کمیسیون مستقل انتخابات، لطف الرحمان، مسؤول بستن دروازۀ مرکز ثبت اطلاعات دیجیتالی و سید اصغر، سربازی که در شکستن نوار پلاستیک این مرکز همکاری کرده‌است، به دادستانی معرفی شوند.

محمد عبدالله، عضو کمیسیون مستقل انتخابات و هیئت بررسی کننده در این باره گفت: «تمام کسانی‌که در قضیه شکستاندن سیل دروازه دهلیز دیتا سنتر دیجیتال سهیم بوده‌اند، تثبیت شد.»

به نوشته طلوع نیوز؛ بربنیاد سندی که گفته می‌شود برگه‌ای از گزارش نُه صفحه‌ای هیئت بررسی کنندۀ این رویداد است، نشان می‌دهد که کسان دیگری که در شکستن قفل نقش داشته‌اند نیز به نهادهای عدلی و قضایی معرفی خواهند شد.

گفتنی است، چند روز پیش، دستۀ انتخاباتی عبدالله عبدالله ادعا کرد که شب‌هنگام قفل مرکز ثبت اطلاعات دیجیتالی کمیسیون مستقل انتخابات شکسته شده‌است.

پس از این رویداد، هیئتی برای بررسی آن تشکیل شد. هیئتی که قرار بود دوروز قبل بخشی از یافته‌هایش را شریک کند اما تاکنون این کار را نکرده‌است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟