عاقبت شوخی نژادپرستانه با اوباما

  • انتشار: ۲ سرطان ۱۳۹۴
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 6630

به گزارش خبرگزاری اطلس به نقل از العالم؛ همسر سیلوان شالوم وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی پس از مطرح کردن مطلب نژادپرستانه ای درباره باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا، در نهایت از آن به عنوان شوخی یاد کرد و ناچار به عذرخواهی شد.

جودی موزیس در صفحه تویتر خود به انگلیسی نوشت: «آیا می دانی قهوه اوباما چیه؟ اون سیاه و کمرنگه». اما انتقاد در شبکه تویتر و رسانه های داخلی و خارجی باعث شد که موزیس به سرعت این مطلب خود را حذف کرده و در مطلب دیگری در صفحه خود در تویتر با عذرخواهی از اوباما اعلام کند که «شوخی احمقانه» او  خوب نبود.  موزیس در سومین مطلب خود در تویتر نوشت که این شوخی را در اینترنت خوانده و گرته برداری کرده است. کار احمقانه ای بود.

او خطاب به اوباما گفت: گرته برداری من محترمانه و مناسب نبود. من همه انسانها را صرف نظر از رنگ یا جنش و نژادشان دوست دارم. وزارت خارجه رژیم صهیونیستی درباره این مطلب و گفته های پیشتر مایکل اورن نماینده پارلمان این رژیم از حزب «همه ما» اظهار نظر نکرده است. اورن در سخنان خود اوباما را متهم کرد که به مسلمانان کمک می کند «زیرا بعد از متلاشی شدن خانواده اش در کودکی، دچار شوک شده است.»

شوخي نژادپرستانه زن شالوم با اوباما

شوخي نژادپرستانه زن شالوم با اوباما

 

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟