طالبان با لباس پولیس 6 سرباز امنیتی را تیرباران کردند

  • انتشار: ۱۶ حوت ۱۳۹۵
  • سرویس: اجتماعی
  • شناسه مطلب: 19176

گروه طالبان حوالی ساعت یک بامداد روز گذشته (یک‌شنبه) در منطقۀ زاخیل حوزۀ سوم پولیس شهر کندز با استفاده از لباس نیروهای امنیتی وارد یک پاسگاه پولیس محلی شدند و 6 تن از سربازان این پاسگاه را از پا درآوردند. در این حمله یک پولیس هم زخمی شده است.

شریف، فرمانده این پاسگاه که هنگام حملۀ طالبان در خانه به سر می‌برد، گفته است طالبان که لباس پولیس بر تن داشتند نخست شماری از این سربازان را از نزدیکی این پاسگاه بازداشت و در یک خانه زندانی کرده‌اند. سپس به نام نیروی کمکی وارد پاسگاه شده و 2 سرباز را کشتند و 4 سرباز دیگر را با خود کنار دریای چهاردره برده‌ و به گلوله بسته‌اند.

او می‌گوید، طالبان برخی از جنگ‌افزارهای این سربازان پولیس محلی را که شامل 6 کلاشنیکوف، یک راکت‌انداز و یک پیکا می‌باشد، نیز با خود برده‌اند.

اما صفی‌الله امیری، عضو شورای ولایتی این ولایت می‌گوید که یکی از این سربازان به دستور طالبان هم‌قطاران‌ خود را هنگام کشیک کشته و با جنگ‌افزارهای‌شان به این گروه پیوسته است.

یک منبع موثق در فرماندهی پولیس شمال‌شرق کشور نیز که نخواست نامش گرفته شود می‌گوید، در حملۀ طالبان بر این پاسگاه 7 پولیس محلی کشته و یک پولیس دیگر زخمی شده است.

طالبان نیز با نشر خبرنامه‌یی نوشته‌اند که با حمله بر این پاسگاه 7 سرباز پولیس را کشته و جنگ‌افزارهای‌شان را با خود برده‌اند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟