طالبان:آمریکا دست از دروغ و تزویر بردارد

  • انتشار: ۲ میزان ۱۳۹۷
  • سرویس: تیتر 2
  • شناسه مطلب: 48092

گروه طالبان با نشر خبرنامه‌ای می‌گوید که گزارش‌ها در مورد دید و بازدید نمایندگان آنها با امریکایی‌ها در بگرام و دوبی حقیقت ندارد و افزوده « ما این‌گونه تبلیغ‌ ها را جداً رد می کنیم، برای فعالیت‌های سیاسی آدرس رسمی “دفتر سیاسی” در قطر به همه معلوم است و جهانیان من جمله امریکا می‌توانند به آن تماس بگیرند و یا بروند».

به گزارش خبرگزاری اطلس،گروه طالبان در مورد نشر گزارش‌ها در رابطه به دیدار نماینده‌گان آن گروه با مقام‌های امریکایی در بگرام یا دوبی واکنش تند نشان داده‌است.

در خبرنامه آمده” امکان دارد بعضی اشخاص مغرض برای به دست آوردن پول و یا بعضی امتیازات دیگر از طریق فریب دادن امریکایی‌ها این‌گونه حرکت را انجام داده باشند و خود را برای امریکایی‌ها نمایندگان امارت اسلامی معرفی کرده باشند.”

گروه طالبان هشدار داده” امریکایی ها باید درک بکنند که این‌گونه تلاش‌ها و تماس‌های دروغین و جعلی ممکن بر پروسهء اصلی گفت‌وگوهای “صلح” زیان جدی وارد نماید.”

این در حالیست که روز گذشته، گزارش‌های به نشر رسید که گویا نمایندگان گروه طالبان با مقام‌های امریکایی در فرودگاه نظامی بگرام دیدار کرده‌اند.

در گزارش‌ها همچنان گفته شده بود که چرخ‌بال‌ها نماینده‌گان گروه طالبان را از شهر کویتۀ پاکستان به پایگاه بگرام انتقال داده و با آنان در مورد مذاکرات صلح دولت افغانستان با آن گروه بحث کرده‌است.

تا هنوز امریکایی‌ها و مقام‌های افغان در این مورد اظهار نظر نکرده‌اند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟