صرفیه برقتان را با موبایل پرداخت کنید

  • انتشار: ۲۴ حمل ۱۳۹۴
  • سرویس: فناوری اطلاعات
  • شناسه مطلب: 3936

شرکت برشنا توافقنامه هایی را با شرکت های مخابراتی افغان بیسم، روشن و اداره کابلبانک نو و اداره مریخ تکنالوژی جهت پرداخت صرفیه برق از طریق موبایل به امضا رساند.

به گزارش خبرگزاری اطلس به نقل از جمهور؛ عبدالرزاق صمدی، رییس شرکت برشنا امروز در کنفرانسی خبری گفت: این سیستم ظرفیت ۱۰ میلیون مشترک دارد و همزمان به صورت آنلاین پول دریافت می شود.

وی تصریح کرد: بعد از این مشترکین می توانند بدون مراجعه به بانک و یا نمایندگی شرکت برشنا، پول صرفیه برق خویش را از طریق شرکت های مخابراتی افغان بیسیم ( پولم) روشن (ام پیسه) شماره ۳۱۳۱ کابل بانک نو و (کیاسکه پی او اس) شرکت مریخ تکنالوژی پرداخت نمایند.

آقای صمدی از شفافیت در این سیستم اطمینان داده و گفت: شرکت برشنا با شرکت های مخابراتی تعهد سپرده و صرفیه برق شهروندان به صورت تضمینی به شرکت برشنا می رسد.

وی گفت که شرکت برشنا روی دریافت پول به شرکت های مخابراتی کنترول دارد و سیستم اخذ صرفیه برق از طریق بل برق نیز ادامه دارد.

قابل ذکر است که ارسال هر پیام جهت پرداخت صرفیه برق در شرکت های مخابراتی، ۱۵ افغانی هزینه دارد.

پرداخت صرفیه برق، به یکی از وقت گیرترین کارها برای شهروندان کشور به ویژه کابلی ها تبدیل شده است؛ دیده شود که این ابتکار که تقریبا در بیشتر کشورها مورد استفاده قرار می گیرد؛ می تواند در افغانستان با همان استندرد لازم پیاده شده و مشکل شهروندان را حل کند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟