صدها سایت و هزاران حساب کاربری داعش هک شد

  • انتشار: ۱۳ سرطان ۱۳۹۴
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 6898
داعش

به گزارش خبرگزاری اطلس به نقل از صدای روسیه، شبکه تلویزیونی RT با سخنگوی یک سازمان هکرها که هدف آن مبارزه با داعشی ها در اینترنت است، مصاحبه اختصاصی انجام داد.
این سخنگو که به شرط ناشناس ماندن و تغییر صدایش حاضر به مصاحبه شده بود، گفت: “ما دسترسی به بیش از صد سایت و بیش از 55 هزار حساب کاربری داعشی ها در توییتر را مسدود کرده ایم. پیشتر کار شبکه استخدام کنندگان داعشی ها در ترکیه را که هواداران را به سوریه اعزام می کرد مختل کردیم”.
گروه هکر ها به نام Ghost Security در سایت خود به همه خواستاران امکان می دهد گزارش هایی درباره عملیات داعش ها درج کنند و ویدئوهای زیادی درباره ددمنشی ها و وحشی گری های داعشی ها و تبلیغات آنها دریافت می نماید.
سخنگوی هکرها می گوید دیدن این ویدئوها وحشتناک و از لحاظ روانی طاقت فرسا است اما عزم آنها برای مبارزه با داعشی ها را محکم تر می سازد.
یادآور می شود شبه نظامیان عضو گروه داعش از فناوری های امروزی برای رواج ایده های ضد بشری خود استفاده کرده و از جمله از طریق شبکه های اجتماعی نفر استخدام می کنند. تبلیغات شدید در شبکه های اجتماعی از جمله دلایل موفقیت داعش است.
داعش پس از آنکه اراضی پهناوری را در شمال و شرق سوریه و شمال و غرب عراق به تصرف خود در آورد، روز 29 ژوئن سال گذشته تشکیل خلافت اسلامی در این نواحی به رهبری سرکرده خود را اعلام کرد. این گروه وحشی و بیرحم که در حال گسترش فعالیت خود در دیگر کشور ها بویژه لیبی، مصر ، افغانستان، یمن، تونس و نیجریه بوده و در دیگر نقاط جهان از جمله کشور های اروپایی عملیات تروریستی اجرا می کند، یکی از بزرگترین معضلات فعلی در دنیا می باشد.
داعش بطور منظم “کافران” (مسیحیان، خبرنگاران، خارجیان و نظامیان) را به اشکال ددمنشانه اعدام کرده و ویدئوهای آنرا در اینترنت منتشر می کند.

 

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟