صالح: نیروهای امنیتی برای مقابله با «بزبزک» تجهیز می شوند

  • انتشار: ۷ عقرب ۱۳۹۹
  • سرویس: سیاست
  • شناسه مطلب: 96304

معاون اول ریاست جمهوری اعلام کرد که برای دفع حملات‌ تک‌تیراندازان طالبان با «بزبزک»، وسیله دفاعی این اسلحه در اختیار نیروهای امنیتی قرار می‌گیرد.

امرالله صالح در صفحه فیسبوک خود نوشت که وسیله دفاعی سلاح تک‌تیرانداز بزبزک، امروز (چهارشنبه ۷ عقرب)  به تمام پاسگاه‌های امنیتی کابل معرفی می‌شود. 

صالح گفته است که دفتر شورای امنیت ملی این وسیله دفاعی را که به آسانی قابل دسترس است به تمام پاسگاه‌های آسیب‌پذیر در سراسرافغانستان در اختیار قوای مسلح قرار می‌دهد.

وی افزود: «در این اواخر طالبان با توسل به اسلحه بزبزک توانسته بودند شماری از قهرمانان ما را به خاک و خون بکشانند. برای دفع تمام وسایل و رفتارهای شیطانی تروریسم، شدید کار می‌نماییم.»

پیشتر مقامات محلی فاریاب نیز گفته بودند که جنگجویان طالبان با استفاده از سلاح بزبزک شبانه نیروهای امنیتی را هدف قرار می‌دهند.

معاون اول ریاست‌ جمهوری که چند روز پیش مسئولیت مدیریت امنیت کابل را به‌گونه‌ موقت بر عهده گرفت، در یازدهمین تصمیم خود گفته است که عکس تمام تروریست‌هایی که مشخصا علیه ناحیه‌های کابل کار می‌کنند و خانه‌هایشان در پاکستان است، در دروازه‌های کابل نصب می‌شود تا مسافران در شناسایی آنها به پلیس کمک کنند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟