شیندند به 5 ولسوالی تقسیم شد

  • انتشار: ۳ میزان ۱۳۹۶
  • سرویس: اجتماعیتیتر 2
  • شناسه مطلب: 31056

ولسوالی شیندند در هرات به 5 ولسوالی جدید تقسیم شد، روز گذشته ولسوال های این ولسوالی معرفی شد. مردم شیندند پیش از این در تلاش بودند تا این ولسوالی را به ولایت ارتقا دهند، اما رئیس جمهور هدایت داد تا این ولسوالی به بخش های اداری مجزا تقسیم شود.

مسؤولان محلی هرات می‌گویند که بر بنیاد هدایت ریاست جمهوری، ولسوالی شیندند به 5 ولسوالی جداگانه تقسیم شده است.

طرح تقسیم ولسوالی شیندند هرات سال‌گذشته در سفر رییس جمهورغنی به این ولایت روی‌دست گرفته شد و اکنون این ولسوالی به 5 ولسوالی، به نام‌های زیرکوه، پشت‌کوه، زاول، کوه‌زور و شیندند تقسیم شده است.

جیلانی فرهاد، سخنگوی والی هرات می‌گوید، بر اساس تعیینات جدید، شکرالله شاکر، به عنوان ولسوال جدید شیندند، عبدالغنی نوری، ولسوال زیرکوه، عبدالعلی فقیریار، ولسوال پشت‌کوه، محمد سعید، ولسوال زاول و حکمت‌الله حکمت، به عنوان ولسوال کوه‌زور معرفی شدند.

به گفتۀ او، همزمان با تقسیم این ولسوالی، کارها از طریق ولسوالان جدید برای جلب منابع، امکانات و تجهیزات و همچنان توسعۀ خدمات آغاز شده است.

سخنگوی والی هرات می‌گوید که برنامه‌های توسعه‌یی در این ولسوالی‌ها راه‌اندازی خواهد شد و برای تشکیلات اداری این ولسوالی‌ها، جوانان دانش‌آموختۀ این مناطق را استخدام خواهند کرد.

باشند‌گان ولسوالی شیندند از تقسیم این ولسوالی به 5 واحد اداری جداگانه استقبال می‌کنند و امیدوارند که با این کار، امنیت در این مناطق تأمین شود.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟