شیاطین سرخ در خانه متوقف شد/ «د خیا» باز هم اشتباه کرد!

  • انتشار: ۹ ثور ۱۳۹۸
  • سرویس: ورزشی
  • شناسه مطلب: 59315

منچستریونایتد بهترین فرصت را برای افزایش شانس هایش جهت کسب سهمیه لیگ قهرمانان از دست داد تا حالا چلسی و تاتنهام بیشترین بخت را برای کسب سهمیه داشته باشند.

منچستریونایتد در حالی یکشنبه شب در الدترافورد میزبان چلسی بود که بعد از 3 شکست پیاپی و با توجه به باخت آرسنال، می توانست با برد خانگی هم امتیاز با چلسی شود.

اما شاگردان «اوله گونار سولسشائر» مربی منچستر یونایتد هرچند شروع خوبی داشتند ولی در کسب سه امتیاز ناکام ماندند.

در ده دقیقه نخست یونایتد بازی را سریع پیش برد، پاس های سریع و تک ضرب بازیکنان این تیم باعث شد چلسی تحت فشار قرار گیرد و در نهایت میزبان به گل هم رسید.

در دقیقه یازدهم بود که ماتا موفق به گلزنی شد. پاس عالی لوکاکو به لوک شاو با کات بک این بازیکن همراه شد و ماتا با پای راست دروازه حریف را باز کرد.

بعد از این گل یونایتد باز هم فرصت برای گلزنی داشت. به جز ضربه سر خطرناک بایی، در چند نوبت رشفورد و لوکاکو در پشت مدافعین چلسی صاحب فرصت شدند ولی در زدن ضربه نهایی یا پاس پایانی بی دقت عمل کردند.

در آن سمت چلسی در اولین حضور جدی اش روی دروازه حریف به گل رسید.

شوت رودیگر در دقیقه ۴۳ با دفع اشتباه دخیا همراه شد و آلونسو کار را تمام کرد تا باز هم اشتباه دخیا باعث گل خوردن یونایتد شود.

نیمه دوم، هیجان نیمه نخست را نداشت.در نیمه دوم رودیگر و بایی از دو تیم مصدوم شدند و از زمین بیرون رفتند. ضربه سر روخو که توسط پدرو از نزدیکی خط دروازه بیرون کشیده شد و همینطور فرصت طلایی هیگواین در موقعیت تک به تک با دخیا، بهترین موقعیت های نیمه دوم بودند.

به نوشته نود، در نهایت این بازی با تساوی ۱-۱ پایان یافت، نتیجه ای که کاملاً به سود چلسی بود.

حالا با شکست آرسنال و تقسیم امتیازات در الدترافورد، چلسی با ۶۸ امتیاز چهارم است و شانس خوبی برای کسب سهمیه دارد.

آرسنال با ۶۶ امتیاز در جایگاه پنجم است و منچستریونایتد همچنان با ۶۵ امتیاز ششم است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟