شکایت شهروندان از توقف روند توزیع پاسپورت از سوی طالبان

  • انتشار: ۳ عقرب ۱۴۰۱
  • سرویس: اجتماعیتیتر 2
  • شناسه مطلب: 133848

شماری از باشندگان کابل از توقف روند توزیع پاسپورت انتقاد می‌کنند و می‌گویند که برای درمان بیماران‌شان در بیرون از کشور، به پاسپورت نیاز دارند.

آنان ادعا دارند که ماه‌ها می‌شود برگه‌های آنلاین را برای دریافت پاسپورت تکمیل کرده‌اند؛ اما تا کنون موفق به گرفتن پاسپورت نشده‌اند.

جاوید که برای درمان مادرش به پاسپورت نیاز دارد به طلوع‌نیوز گفت: «مادرم تقریبا چهار بار عملیات شده و خوب نشده و ناامید شدیم و می‌خواهیم ببریم کشور هندوستان اما اینجا که آمدیم تا هنوز مشکل ما حل نشده است.»

مسیح الله، باشنده کابل و متقاضی پاسپورت، گفت: «چند ماه می‌شود که ثبت نام پاسپورت کردیم اما پاسپورت دریافت نکردیم.»

سید الهام، باشنده کابل و متقاضی پاسپورت، گفت: «از ریاست پاسپورت تقاضا داریم که روند پاسپورت را دوامدار داشته باشد و جلو کمیشن‌کاران را بگیرد.»

از سویی‌هم، سخنگوی وزارت امور داخله حکومت طالبان مشکلات فنی را علت توقف توزیع پاسپورت می‌داند و می‌گوید که با از میان برداشتن این مشکل روند توزیع پاسپورت از سرگرفته خواهد شد.

عبدالنافع تکور، سخنگوی وزارت امور داخله طالبان، گفت: «روند توزیع پاسپورت به دلیل مشکلات تخنیکی متوقف شده و زمانیکه این مشکل به پایان برسد روند توزیع نیز آغاز خواهد شد.»

گفتنی است بیش از دو هفته می‌شود که روند توزیع پاسپورت در پایتخت متوقف شده‌است و روشن هم نیست چه زمانی این روند از سر گرفته خواهد شد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟