سیستم عامل HongMeng هواوی سرعت بالاتری از اندروید و iOS دارد!

  • انتشار: ۱۶ سرطان ۱۳۹۸
  • سرویس: فناوری اطلاعات
  • شناسه مطلب: 65614

انتظار می رود سیستم عامل HongMeng هواوی در آینده نزدیک معرفی شود. در جدیدترین اظهار نظر رسمی، سرعت این سیستم عامل بالاتر از اندروید و iOS اعلام شده است.

هواوی از چندین سال پیش در حال توسعه سیستم عامل HongMeng بوده؛ با این حال تحریم اخیر آن از سوی گوگل باعث شده معرفی این سیستم عامل زودتر از پیش بینی های قبلی صورت بگیرد (گوگل شرکت هواوی را تحریم کرد؛ عدم دسترسی به پلی استور). به نظر می رسد این سیستم علاوه بر گوشی های هوشمند، در محصولات دیگری مانند تبلت ها، کامپیوترها و همچنین دستگاه های مربوط به اینترنت اشیا نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

به تازگی موسس هواوی مصاحبه ای با یک رسانه فرانسوی انجام داده و در آن به این موضوع اشاره کرده که HongMeng OS در مقایسه با پلتفرم اپل و گوگل سرعت بالاتری دارد. هواوی قصد دارد بیش از پیش وابستگی خود به گوگل و سیستم عامل موبایل آن، اندروید را کاهش دهد. موسس هواوی سیستم عامل جدید این شرکت را بیش از یک جایگزین برای اندروید می داند و اعتقاد دارد HongMeng OS راه حلی برای محصولات مختلف است.

به نوشته کلیک ،موسس هواوی معتقد است این سیستم عامل عملکرد مناسبی برای انترنت اشیا و همچنین موترهای خودران دارد. با توجه به این موضوع که آقای Ren به تاخیر 5 میلی ثانیه ای این سیستم عامل در اجرای فرامین اشاره کرده، به عملکرد بهینه آن اعتقاد کامل دارد. بر اساس یک گزارش قدیمی، HongMeng OS در مقایسه با اندروید نزدیک به 60 درصد سریع تر است.

در حالی که Ren به سرعت بالای سیستم عامل آینده هواوی اشاره کرده است، خبر از اپلیکیشن های بسیار بالاتر سیستم عامل های اندروید و iOS داده است. علاوه بر تعداد بالای اپلیکیشن، توسعه دهندگان نسبت به پلتفرم اپل و گوگل وفادار هستند. در گذشته سیستم عامل ویندوز فون به علت تعداد کم توسعه دهندگان، شکست در برابر اندروید و iOS را پذیرفت.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟