سه تن برای احراز پست ریاست دارالانشای کمسیون شکایات انتخاباتی به رئیس جمهور معرفی شد

  • انتشار: ۲۴ حمل ۱۳۹۶
  • سرویس: اجتماعی
  • شناسه مطلب: 20843

کمیسیون شکایات انتخاباتی می گوید که سه تن برای احراز کرسى دارالانشاى اين کميسيون، به رييس جمهور معرفى شده اند تا از ميان آنان، يکتن به حيث رييس این پست تعيين کند.

دراعلامیه ای که از سوی دفتر مطبوعاتی کمیسیون شکایات انتخاباتی، به نشر رسیده است، گفته شده که اين سه تن، مطابق ماده۳۲ قانون انتخابات، به توافق اکثریت آراء انتخاب شدند، که از میان آنها یکتن به حيث رييس دارالانشاى اين کميسيون، از سوى رييس جمهورى معرفى خواهدشد.

درخبرنامه آمده است که کمیسیون شکایات انتخاباتی، اسناد۹۹ کاندیدا براى احراز کرسى دارالانشای اين کميسيون  را مورد بحث قرار داده، که در نهایت از این تعداد ۳۶ تن شارت لیست شدند.

خبرنامه افزوده است که دراين جلسه، با حضور نمایندگان جامعه مدنی، اعتراض سه تن از کاندیدان بست ریاست عمومی دارالانشای این کمیسیون را که نام شان شامل شارت ليست نگردیده بودند، نيز رسیدگى گرديد.

در خبرنامه، تذکر رفته است به کاندیداهايی که نام شان شامل شارت لیست نگردیده بود، فرصت داده شد تا اعتراض قانونی خویش را بصورت مکتوب به کمیسیون شکایات انتخاباتی تسلیم نماید، که در نتیجه سه تن به طور رسمی در مدت زمان اعلام شده، اعتراض خویش را ثبت کردند

نظرات(۱ دیدگاه)

نظر شما چیست؟