سلمان خان مجددا به دادگاه احضار شد.

  • انتشار: ۱۷ ثور ۱۳۹۷
  • سرویس: تیتر 2
  • شناسه مطلب: 41125

به گزارش خبرگزاری اطلس، سلمان خان، ستاره سینمای بالیوود امروز (دوشنبه ۱۷ ثور) در مورد حکم پنج سال زندان‌اش به دلیل شکار غیرقانونی دو بز کوهی در جریان فلمبرداری یک فلم در سال ۱۹۹۸، دوباره به دادگاه فراخوانده شده است.

رسانه‌های هندی گزارش داده‌اند که این ستاره بالیوود، روز یکشنبه از شهر بمبئی پرواز و به شهر جودهپور در ایالت راجستان وارد شده است.

سلمان خان یکی از بازیگران مشهور در جهان، ماه گذشته در پیوند به شکار غیرقانونی دو بز کوهی در جریان فلمبرداری یک فلم در ماه اکتبر سال ۱۹۹۸ از سوی دادگاه هند متهم شناخته شد.

او از سوی دادگاه هند به پنج سال زندان محکوم شد؛ اما تنها دو شب در زندان مرکزی شهر جودهپور سپری کرد و بعد از آن به وثیقه یک قاضی آزاد و بمبئی بازگشت.

انتظار می‌رود وکیل این ستاره فلم امروز دوشنبه درخواست تعقیب این حکم را به تعویق اندازد. با این حال، سلمان خان بارها شکار حیوانات را رد کرده و گفته است که اداره جنگل‌های ایالت راجستان در تلاش است تا وی را متهم بشناسد.

این ستاره بالیوود با جنجال بیگانه نیست. او در دسمبر سال ۲۰۱۵ از اتهام در پرونده دیگری با موضوع کشتن مردی بی‌خانمان و زخمی شدن چهار فرد دیگر در تصادف با ماشین تبرئه شد.

این اتفاق در سال ۲۰۰۲ رخ داده بود. موتر سلمان خان از مسیر عادی منحرف شده و به چهار نفر  بی‌خانمان که در سرک‌ها خوابیده بودند، برخورد می‌کند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟