سرفیس منعطف مایکروسافت سال 2020 از راه می رسد

  • انتشار: ۳ سرطان ۱۳۹۸
  • سرویس: فناوری اطلاعات
  • شناسه مطلب: 64882

گزارشی جدید به رونمایی از مایکروسافت سرفیس منعطف در سال 2020 اشاره می کند. به نظر می رسد این محصول دارای نمایشگر 9 اینچی است.

در گذشته شاهد انتشار رندرهای مفهومی از گوشی انعطاف پذیر سرفیس فون مایکروسافت در فضای مجازی بودیم. تابستان سال گذشته شرکت مایکروسافت اعلام کرد توسعه پروژه اندرومدا را متوقف کرده است؛ با این حال اوایل سال روان شاهد انتشار اطلاعاتی در رابطه با پتنت جدید این غول نرم افزاری بودیم.

امروز گزارشی از سوی فوربس در فضای مجازی منتشر شده که به معرفی مایکروسافت سرفیس منعطف در نیمه اول سال آینده میلادی اشاره می کند. این احتمال وجود دارد که این دستگاه در سه ماهه اول 2020 رونمایی شود.

بر اساس اطلاعاتی که از سوی زنجیره تامین قطعات بدست آمده، شرکت IHS Markit خبر از حضور صفحه نمایش 9 اینچی در این محصول داده است.

این نمایشگر در زمان باز بودن دستگاه، 9 اینچی است.

در گزارش جدید به این موضوع اشاره شده که مایکروسافت برای تامین قدرت محصول جدید خود از پردازنده 10 نانومتری اینتل Lakefield استفاده و آن را به نسخه جدید ویندوز 10 با نام WCOS مجهز می کند.

این سیستم عامل دارای رابط کاربری برای نمایشگر دوگانه است.

این دستگاه جدید مایکروسافت از قابلیت اتصال به شبکه ارتباطی LTE و یا 5G بهره می برد؛ با این حال بزرگترین ویژگی مایکروسافت سرفیس منعطف مربوط به امکان اجرای اپلیکیشن های اندرویدی و iCloud است.

اوایل ماه روان میلادی گزارشی از سوی Theverge در فضای مجازی منتشر شد که به نمایش یک محصول با نمایشگر دوگانه درون شرکت مایکروسافت اشاره می کرد. گفته می شود این دستگاه دارای کدنام Centaurus است.

به نوشته کلیک،این دیوایس جدید مایکروسافت دارای طراحی متفاوتی نسبت به رندرهای مفهومی منتشر شده خواهد بود. در آینده گوشی های هواوی میت X و گلکسی فولد سامسونگ وارد بازار می شوند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟