سخنگوی ریاست اجراییه: عبدالله از «استقلالیت کمیسیون و تصمیم کمیسیون» دفاع می‌کند.

  • انتشار: ۲۴ ثور ۱۳۹۷
  • سرویس: اجتماعی
  • شناسه مطلب: 41835

به گزارش خبرگزاری اطلس، منابع در ریاست اجراییه می‌گویند که عبدالله عبدالله، رییس اجراییه با نصب برچسپ ویژه انتخابات در کپی شناسنامه‌های رای‌دهنده‌گان مخالف است.

مجیب‌الرحمان رحیمی، سخنگوی ریاست اجراییه در صفحه‌ی فیس‌بوکش نوشته است که  عبدالله موضعش را درباره‌ نصب برچسپ در کپی شناسنامه‌های رای‌دهنده‌گان و آن‌چه «مداخه در کار کمیسیون انتخابات» خوانده می‌شود، امروز در شورای وزیران اعلام کند.

سخنگوی ریاست اجراییه می‌گوید که عبدالله از «استقلالیت کمیسیون و تصمیم کمیسیون» دفاع می‌کند.

بر اساس گزارش‌ها، چهار عضو کمیسیون مستقل انتخابات مخالفت‌شان را با نصب برچسپ‌های ثبت نام رای‌دهندگان در کپی شناس‌نامه‌ها ابراز کرده‌اند، اما سه عضو دیگر، از جلمه عبدالبدیع صیاد، رییس کمیسیون مستقل انتخابات با نصب برچسپ‌ها بر کاپی شناسنامه‌ها موافق‌اند.

یک منبع به روزنامه‌ی ۸صبح می‌گوید که سه تن از اعضای کمیسیون مستقل انتخابات شب شنبه گذشته در دیدار با رییس اجراییه، نگرانی‌های‌شان را از تعدیل در کار شیوه‌های انتخابات ابراز کرده‌اند.

وسیمه بادغیسی، معاذالله دولتی، عبدالقادر قریشی و ملیحه حسن چهار عضو کمیسیون مستقل انتخابات استدلال می‌کنند که بر اساس قانون انتخابات، این کمیسیون نمی‌تواند در جریان روند انتخابات، کارشیوه‌های مربوط به انتخابات را تعدیل کند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟