سازندگان نمونه‌های کاپی فراری و لامبورگینی در برزایل دستگیر شدند + تصاویر

  • انتشار: ۳۱ سرطان ۱۳۹۸
  • سرویس: گالریگوناگون
  • شناسه مطلب: 66904

پولیس برزایل کارگاهی در این کشور کشف کرد که در آن، نسخه‌های کاپی از لامبورگینی و فراری تولید می‌شد.

پولیس برزایل کارگاهی در شهر ایتاژای را به‌ دلیل دریافت گزارش‌هایی درباره تولید نسخه‌های کاپی از موترهای لامبورگینی و فراری پلمب کردند.

ویب‌سایت موتوروان ادعا می‌کند تحقیق درباره‌ی این موضوع از دو ماه پیش آغاز شد و به‌دنبال شکایت یکی از دفاتر حقوقی نماینده‌ی فراری و لامبورگینی در سائوپائولو، مقام‌های دولتی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند. 

پولیس شهری ایتاژای هشت موتر نمونه‌ی کاپی در این کارگاه کشف کرد.

علاوه‌ براین، ابزار و قالب‌هایی که برای ساخت موترهای کاپی استفاده می‌شدند، درکنار لوگوهای این برندهای تجاری و سایر قطعات یافت و پدر و پسر سازنده‌ی این موترهای تقلبی نیز دستگیر شدند.

تصاویر این کارگاه در فضای مجازی به‌اشتراک گذاشته شد که حداقل چهار دستگاه لامبورگینی هوراکان و یک دستگاه گالاردو LP560-4 در میان آن‌ها وجود دارد.

علاوه‌براین، نسخه‌ای کاپی از فراری F430 وچوکی های اسپرت لامبورگینی و نشان‌ها و لوگوهای فراری در داخل کارگاه در میان آن‌ها مشاهده می‌شود.

پدر و پسر دستگیرشده ادعا می‌کنند این موترها نمونه‌های پروتوتایپ قانونی هستند؛ اما اعتقاد بر این است که آن‌ها به جرم نقض حقوق و مالکیت صنعتی متهم خواهند شد.

همچنین، گفته می‌شود مقام‌های برزایلی در حال تحقیق درباره کسانی هستند که سفارش‌هایی برای خرید این مدل‌ها درخواست داده‌اند.

اگر مشخص شود مشتریان می‌دانستند این موترها کاپی هستند، مقام‌ها می‌توانند آن‌ها را دستگیر کنند.

به‌ احتمال زیاد، ده‌ها کمپنی در سراسر جهان مدل‌های کاپی لامبورگینی و فراری را می‌سازند.

عملکرد پولیس برزایل نشان می‌دهد این موترسازان بطور مرتب به‌ دنبال یافتن و پلمب‌کردن چنین شرکت‌هایی هستند.

بنابر گزارش پولیس،موترهای این کارگاه قیمتی بین ۴۸ تا ۶۷ هزار دالر دارند و اداره‌کنندگان آن از شاسی و پیشرانه‌ی خودروهای فرسوده استفاده و بدنه را نیز با استفاده از فایبرگلاس شبیه‌سازی می‌کردند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟