زنی در جوزجان بعد از سه ساعت درگیری با تروریست ها کشته شد

  • انتشار: ۸ حوت ۱۳۹۵
  • سرویس: اجتماعیتیتر 2
  • شناسه مطلب: 18682

برخی از اعضای شورای ولایتی جوزجان می‌گویند، همسر شاه‌محمد، فرمانده پولیس محلی ولسوالی درزاب، پس چند ساعت درگیری تروریست های داعش و طالبان در این ولایت کشته‌شد.

به گزارش سلام وطندار حلیمه‌ صدف کریمی، عضو شورای ولایتی جوزجان می‌گوید، همسر این فرمانده محلی پس از کشته‌شدن شوهرش در نبرد با گروه داعش و طالب کشته‌شد. به گفتۀ او، درگیری میان نیروهای امنیتی و افراد داعش و طالب در این ولسوالی از روز گذشته تاکنون ادامه دارد.

این عضو شورای ولایتی می‌گوید، گروه‌های داعش و طالب در این درگیری 12 خانه را نیز به آتش کشیدند که مردم از محل فرار نموده اند.

رحمت‌الله ترکستانی، فرمانده پولیس جوزجان نیز می‌گوید، همسر شاه‌محمد فرمانده پولیس محلی درزاب در درگیری با داعش و طالب کشته‌شده و مادرش نیز زخمی‌ست.

به گفتۀ او، درگیری میان همسر این فرمانده پولیس محلی با داعش و طالبان چاشت روز گذشته هنگامی آغاز شد که این گروه در کمین مشترکی فرمانده شاه‌محمد را با 4 محافظش زمانی که به سوی خانه در حرکت بودند کشتند.

مسؤولان امنیتی جوزجان می‌گویند، در این در گیری 5 تن از افراد وابسته به طالبان و داعش کشته و 4  تن دیگرشان زخمی شده‌اند، اما در بارۀ تلفات نیروهای امنیتی چیزی نمی‌گویند.

رحمت‌الله حشر، ولسوال درزاب، با نگرانی از اوضاع بد امنیتی در این ولسوالی می‌گوید گروه داعش و طالبان در روستای‌های «بی‌بی مریم» و «سردره» این ولسوالی حضور دارند.

اعضای شورای ولایتی جوزجان می‌گویند، از چندی به این‌سو از مقام‌های امنیتی  این ولایت خواسته‌اند تا عملیاتی را برای پاکسازی درزاب از وجود طالبان و داعش راه اندازی و نیرو‌های امنیتی را اکمال کنند، اما تاکنون این کارنشده است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟