زنده شدن زن هندی لحظاتی قبل از سوزاندن شدن!

  • انتشار: ۱۲ ثور ۱۴۰۰
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 111879

یک زن ۷۲ ساله هندوستانی که مرگش در بیمارستان مورد تایید پزشکان قرار گرفته بود لحظاتی قبل از سوزانده شدن زنده شد. «لاکسمی بای» که به بیمارستان منتقل شده بود در مسیر بیمارستان جانش را از دست داده بود.

پس از تایید مرگ این زن توسط پزشکان، جنازه وی برای سوزانده شدن به محل ویژه‌ای که اجساد سوزانده می‌شدند منتقل شد. با این حال به دلیل آنکه هنوز بدن این زن سالخورده گرم بود نوه اش که هویتش «نیدهی» اعلام شده تصمیم گرفت تا کنار مادربزرگش تا لحظه سردشدن بدنش بماند.

اما لحظاتی بعد این دختر که به سرد نشدن بدن مادربزرگش مشکوک شده بود از اورژانس محلی درخواست کرد تا او را معاینه کند.

پزشک اورژانس پس از معاینه این زن، متوجه شد که او هنوز نمرده و زنده است. خانواده بای بلافاصله او را به بیمارستان منتقل کردند، اما این زن در مسیر بیمارستان درگذشت. خانواده متوفی بیمارستان را به دلیل عدم انجام صحیح معاینات و آزمایشات مسئول مرگ این زن اعلام کرده اند. یک مقام بیمارستان در این باره گفت: «من نمی‌توانم اسم این اتفاق را سهل انگاری بنامم. مرگ این زن در بیمارستان مورد تایید قرار گرفته بود و برای سوزانده شدن به محل ویژه‌ای که اجساد سوزانده می‌شوند منتقل شد.»

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که زنده شدن بیمارانی که مرگ آن‌ها در بیمارستان‌های هند مورد تایید قرار می‌گیرد خبرساز می‌شود.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟