زمان عرضه Control Ultimate Edition به سال ۲۰۲۱ موکول شد

  • انتشار: ۲۰ عقرب ۱۳۹۹
  • سرویس: فناوری اطلاعات
  • شناسه مطلب: 97703

به گزارش خبرگزاری اطلس پرس ، شرکت Remedy Entertainment سعی داشت تا نسخه‌ای از بازی محبوب و خاص کنترل را برای کنسول‌‌های ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن ۵ عرضه کند. این برنامه که قرار بود تا پایان سال ۲۰۲۰ به وقوع بپیوندد اکنون کمی به تعویق افتاده است.

بر اساس اطلاعات جدید منتشر شده توسط شرکت رمدی، عنوان Control Ultimate Edition در اوایل سال ۲۰۲۱ برای کنسول‌‌های نسل جدید عرضه خواهد شد. حساب کاربری شرکت Remedy Entertainment به تازگی در توئیتر پستی را منتشر کرد و در آن نوشت: “ما در نظر داریم تا کیفیت نسخه عرضه شده فوق‌العاده و جذاب باشد، به همین دلیل ما به زمان بیشتری نیاز داریم تا بر روی توسعه پروژه خود فعالیت کنیم. از تمامی طرفداران و گیمرها برای درک موقعیت ما متشکریم”.

عرضه Control Ultimate Edition برای کنسول نینتندو سوئیچ

شرکت مذکور پیش از این اعلام کرده بود که برای نسخه اولیه بازی Control بروزرسانی جدیدی عرضه نخواهد شد و خریداران کنسول‌های جدید شاهد ارتقای کیفیت این بازی نخواهند بود. با این وجود این مجموعه سعی دارد با توسعه Control Ultimate Edition کاربران را به خرید نسخه نهایی و تکمیلی بازی ترغیب کند تا به این صورت فروش بیشتری نیز داشته باشد.

نسخه Control Ultimate Edition شامل تمامی بسته‌های الحاقی بازی می‌شود که تا کنون برای این عنوان عرضه شده است. شرکت Remedy همچنین برای این نسخه بروزرسانی‌های نسل آینده کنسول‌ها را فراهم خواهد ساخت و کاربران تا مدت‌ها می‌توانند بازی خود را بروز نگه دارند. گفتنی است؛ شرکت Remedy Entertainment نسخه تکمیلی Control Ultimate Edition را برای سرویس ابری نینتندو سوئیچ منتشر کرده و کاربران مدتی است می‌توانند این عنوان را بر روی کنسول مذکور تجربه کنند. تنها شرط برای تجربه این بازی بر روی نینتندو سوئیچ داشتن اینترنت پرسرعت است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟