زلاتان: همه رقبا می‌خواهند من را به زیر بکشند

  • انتشار: ۵ اسد ۱۳۹۸
  • سرویس: ورزشی
  • شناسه مطلب: 67242

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سویدنی لس‌آنجلس گلکسی می‌گوید حریفان این تیم در مقابله با او بیش از حد به حرکات تخریبی و بازی خشونت‌آمیز رو می‌آورند.

زلاتان ابراهیموویچ، اسطوره سویدنی و ستاره فعلی لس‌آنجلس گلکسی که هفته گذشته در جریان پیروزی 3-2 تیمش مقابل لس‌انجلس اف‌سی به خاطر درگیری با محمد المنیر بازیکن حریف تا یک قدمی محرومیت پیش رفت ولی سازمان لیگ MLS اعلام کرد برخورد زلاتان را شایسته محرومیت نمی‌داند، می‌گوید حریفان گلکسی علیه او به خشونت و بازی تخریبی رو می‌آورند و به همین علت اوضاع برای او ناراحت‌کننده شده است.

در جریان مسابقه زمانی که المنیر و زلاتان برای ضربه زدن به توپی مرتفع به هوا پریدند، ضربه‌ای که زلاتان در جریان این درگیری فیزیکی به المنیر وارد کرده بود باعث شد او در نهایت تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

اما زلاتان درباره این حادثه گفت:” من مثل هر دوئل دیگری فقط به هوا پریدم. من که از عمد و به قصد صدمه زدن به حریف این کار را نکردم. تنها تفاوت ماجرا این است که قد من از همه بلندتر است. برای همین وقتی می‌پرم اوضاع طوری رقم می‌خورد که حریف خیلی وقتها آسیب می‌بیند”.

زلاتان در ادامه گفت: “ولی من در آن صحنه مثل همه دوئلها پریدم. سبک بازی من این است. ولی هیچ قصدی برای آسیب رسیدن به حریف وجود ندارد”.

زلاتان در ادامه صحبتهایش اضافه کرد:” احساس می‌کنم همه به دنبال شکار من هستند. وقتی کسی بهترین باشد مسلما همه به دنبالش می‌روند تا او را به زیر بکشند.

فقط می‌توانم بگویم که امیدوارم این ماجرا خصومت شخصی نباشد چون کسی که فوتبال حرفه‌ای بازی می‌کند نمی‌تواند علیه دیگران خصومت شخصی داشته باشد.

امیدوارم داورها هم منصفانه کل تصویر را ببینند و بر این اساس تصمیم‌گیری کنند”.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟