زلاتان ابراهیموویچ بهترین بازیکن MLS شد

  • انتشار: ۲۰ سرطان ۱۳۹۸
  • سرویس: ورزشی
  • شناسه مطلب: 66067

شبکه ورزشی ESPN‌ آمریکا در مراسم سالانه خود برای معرفی بهترین‌های ورزش این کشور و جهان، زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم سوئدنی تیم لس‌آنجلس گلکسی را به عنوان بهترین فوتبالیست لیگ آمریکا در فصل اخیر انتخاب کرد.

زلاتان که از زمان ترک منچستریونایتد و رفتن به لس‌آنجلس، باعث شده MLS بیش از پیش به چشم بیاید در 15 بازی‌اش در این لیگ 13 گل زده است و البته به جز گل‌ها با حواشی و حرکات و اظهارنظرهای جنجالی‌اش لیگ فوتبال آمریکا را در کانون توجه قرار داده است.

در همین حال لیونل مسی کاپیتان آرجانتینی بارسلونا که امسال هم در کسب یک جام ملی ناکام ماند، به عنوان بهترین فوتبالیست مرد جهان در سال گذشته انتخاب شد. این بازیکن 32 ساله فصل گذشته در 10 بازی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا 12 گل زد و فصل را با قهرمانی در لالیگا به عنوان بهترین گلزن این لیگ به پایان رساند.

تیم زنان آمریکا که این هفته قهرمان جام جهانی 2019 فرانسه شدند هم به عنوان بهترین تیم سال انتخاب شد. همچنین ستاره خط حمله این تیم، الکس مورگان نیز به عنوان بهترین فوتبالیست زن آمریکا انتخاب شد. او و هم‌تیمی‌اش راپینو در جام جهانی 2019 عنوان برترین گلزن را کسب کردند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟