زایمان یک دختر 17 ساله هندی در وسط جاده ای در هند

  • انتشار: ۵ سنبله ۱۳۹۶
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 29560

رسانه‌های محلی در هند گزارش داده‌اند که یک دختر ۱۷ ساله پس از آنکه خانواده‌اش متوجه شدند باردار است او را طرد کردند و این دختر در خیابان زایمان کرد.

این دختر نوجوان در کنار جاده‌ای در چندل؛ شهری در ایالت جارخند در شرق هند زایمان کرد. گفته می‌شود او فقط ۱۰۰ متر با یک مرکز صحی فاصله داشته است.

ویدیو‌هایی که ظاهرا به صورت آنلاین منتشر شده است، این دختر را در حالی نشان می‌دهد که با کودکش روی زمین نشسته و موترها و موتور سایکل ها از کنارش عبور می‌کنند.

در این تصاویرکودک تازه به دنیا آمده که بند نافش هنوز جدا نشده بین لباس مادرش پیچیده شده و گریه می‌کند.

Jagran.com  وب‌سایت پرخواننده‌ روزنامه هند گزارش داد با وجود آنکه ساکنان محلی‌، کارکنان مرکز صحی را از وضعیت این دختر مطلع کرده بودند اما هیچ کدام از داکترها یا پرستارها برای کمک به او در محل حاضر نشدند.

یکی از افراد محلی که از کنار این دختر رد شده بود می‌گوید: « او در وضعیت اسف باری بود. او می‌لرزید و نمی‌توانست کودک نوزادش را بلند کند. ماشین‌های سنگین در حال عبور بودند و او قدرت نداشت خود را کنار بکشد. در نهایت ما علائم خطری را دور او قرار دادیم و به مرکز صحی رفتیم تا به کمک بیایند.»

این دختر با کمک محلی‌ها به مرکز صحی منتقل شد و سرانجام رسیدگی‌های پزشکی را دریافت کرد. ساکنان محلی به این کلینیک رفتند و به رفتار و بی‌توجهی آنها اعتراض کردند. اما پاسخ شایسته‌ای دریافت نکردند.

این دختر نوجوان با مادر بیوه‌اش زندگی می‌کرد. او پس از حاملگی از خانه بیرون انداخته شد. این دختر عاشق یک مرد بود اما پس از اینکه حامله شد، مرد مورد علاقه‌اش او را ترک کرد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟