زائران اربعین مواظب میوه های مسموم داعش باشند

  • انتشار: ۱۱ قوس ۱۳۹۳
  • سرویس: اجتماعی
  • شناسه مطلب: 1508

عبدالرحمن الطائی، عضو شورای استان ذی قار، خبر داد که اطلاعاتی در دست است که نشان می دهد گروه تروریستی داعش از طریق خاک ترکیه، میوه مسموم وارد عراق کرده تا روز اربعین، در میان زائران حسینی در کربلا توزیع کند و از دستگاه های اطلاعاتی خواست تا این موضوع را به جد پیگیری کنند.

به گزارش خبرگزاری اطلس افغانستان به نقل از باشگاه خبرنگاران، الطائی در مصاحبه با “سومریه نیوز”گفت: اطلاعتی وجود دارد که از اقدام گروه تروریستی داعش به واردات میوه مسموم از طریق خاک ترکیه به عراق جهت توزیع ان در میان زائران حسینی در روز اربعین خبر می دهد؛ او هشدار داد که گروه تروریستی پس از شکست‎های سنگینی که از جانب نیروهای عراقی متحمل شده، در صدد آن است تا در اقدامی تلافی جویانه و با شیوه های مختلف، به مردم آسیب برساند.

الطائی از دستگاه‌های امنیتی خواست تا به صورت جدی این اطلاعات را پیگیری کنند و به طور دقیق، تمام بارهای میوه را بازرسی کنند؛ او همچنین، از زائران عزیز خواست تا به هیچ وجه از اشخاص ناشناس و غیر رسمی، میوه دریافت نکنند.

گفتنی است زیارت اربعین یکی از مهم ترین مناسبات دینی شیعیان به شمار می رود که سالانه میلیون ها زائر را از سراسر جهان به گرد هم در کربلا جمع می‌کند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟