رییس جمهور، هیأت اداری دبیرخانه کمیسیون برگزاری لویه جرگه را معرفی کرد

  • انتشار: ۶ حمل ۱۳۹۸
  • سرویس: تیتر 2سیاست
  • شناسه مطلب: 55013

رییس جمهور غنی، امروز (5 حمل)، با صدور فرمانی دبیرخانه کمیسیون برگزاری لویه‌جرگه مشورتی صلح را ایجاد و هیأت اداری آن را معرفی کرد.

براساس این فرمان، محمد‌عمر داوودزی به عنوان رییس دبیرخانه کمیسیون برگزاری لویه‌جرگه مشورتی صلح، نجیب امین به عنوان معاون اداری و مالی، ناهید سرابی به حیث معاون پالیسی و شعیب رحیم به حیث معاون انسجام و هماهنگی دبیرخانه این کمیسیون تعیین شده‌اند.
در فرمان آقای غنی تصریح شده است: «هیأت اداری دبیرخانه کمیسیون برگزاری لویه‌جرگه مشورتی صلح، کمیته‌های کاری را به منظور پیش‌برد امور محوله ایجاد و در استخدام کادرهای مورد نیاز خویش اقدام نماید.»
قرار است لویه‌جرگه مشورتی صلح به هدف تعیین «حدود و چارچوب مذاکره با تحریک طالبان» و «تعریف و چگونه‌گی دست‌یابی به صلح» در نهم ثور سال جاری در کابل برگزار شود.
محمدعمر داووزی، روز گذشته، در یک نشست خبری اعلام کرد که این لویه‌جرگه در زمان مشخص آن برگزار خواهد شد و زمان برگزاری آن به تعویق نخواهد افتاد. او افزود که آمادگی‌های لازم برای تدویر لویه‌جرگه مشورتی صلح گرفته شده است و فهرست اشتراک‌کننده‌گان لویه‌جرگه مشورتی صلح تا ۲۰ حمل نهایی خواهد شد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟