رژیم اشغالگر قدس به قتل «شیرین ابو‌عاقله» اعتراف کرد

  • انتشار: ۱۵ سنبله ۱۴۰۱
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 132776

ارتش رژیم صهیونیستی برای اولین بار اعتراف کرد که شیرین ابو عاقله، خبرنگار فلسطینی ممکن است «به طور اشتباهی» به ضرب گلوله نظامیان این رژیم به قتل رسیده باشد.

ارتش رژیم صهیونیستی برای نخستین بار اذعان کرد: «پس از تحقیقات عمیق و گسترده به این نتیجه رسیده است که شیرین ابو عاقله، خبرنگار فلسطینی ممکن است به طور اشتباهی به ضرب گلوله نظامیان این رژیم به قتل رسیده باشد».

ارتش رژیم صهیونیستی در عین حال مدعی شد که این احتمال هم وجود دارد که ابو عاقله به ضرب گلوله مبارزان فلسطینی به شهادت رسیده باشد.

رژیم صهیونیستی قبلاً ادعا می‌کرد که ابو عاقله در جریان درگیری‌های اردوگاه جنین به ضرب گلوله مبارزان مقاومت فلسطین کشته شده است و اکنون این ادعا را مطرح کرده که او به شیوه‌ای غیرعمد و به طور اشتباهی هدف گلوله قرار گرفته و به شهادت رسیده است.

این در حالی است که نتایج تحقیقات مختلفی که انجام شده، به طور مستند ثابت می‌کند که ابو عاقله مستقیما به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی و در مکانی به شهادت رسیده که اصلا درگیری مسلحانه با مبارزان مقاومت در آنجا به وقوع نپیوسته است و تیراندازی صهیونیست‌ها در حالی صورت گرفته که آن‌ها می‌دانستند در آن مکان تنها خبرنگاران حضور دارند.

شیرین ابو عاقله ۱۱ مه در جریان حمله ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین در کرانه باختری کشته شد. فلسطین اواخر مه اعلام کرد که بر اساس تحقیقات صورت گرفته ابو عاقله توسط یک نظامی اسرائیلی به صورت عمدی کشته شده است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟