رپر مشهور آمریکایی نامزد ریاست جمهوری شد!

  • انتشار: ۲۶ سرطان ۱۳۹۹
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 89415

کمیسیون انتخابات ایالت اوکلاهما اعلام کرد کانیه وست، ترانه‌سرا، تهیه‌کننده موسیقی و طراح مد آمریکایی به عنوان نامزد مستقل در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می کند و فرم شماره یک پر شده از سوی وی برای شرکت در انتخابات را منتشر کرده است.

درخواست وست که منتشر شده حاکی از آن است که وی از طرف  کمیته Kanye 2020 ایالت اوکلاهما در انتخابات ریاست جمهوری شرکت خواهد کرد. او به عنوان حزب خود از اصطلاح BDY استفاده کرد و از طریق این بازی با کلمات ، سخنگوی حزب BDY  شد که مخفف کلمات “محافل روز تولد” به زبان انگلیسی است.

رپر آمریکایی ۱۵ ژوئیه درخواست خود برای شرکت در انتخابات (فرم شماره ۱) را ارائه داده است.

وبسایت TMZ توضیح می دهد که وست هنوز مهمترین فرم مهم ترشماره ۲ را برای جمع آوری کمک ها یا صرف هزینه های بیشتر از ۵۰۰۰ دالر  برای تبلیغات انتخاباتی ارائه نداده است. بدون این گواهینامه ، وی قادر نخواهد بود مطابق با قانون تأمین مالی تبلیغات انتخاباتی ، مقام نامزد رسمی را بدست آورد.

۱۵ ژوئیه  شرکت مشاوره Redfield & Wilton Strategies تعداد شهروندان آمریکایی را که مایل به حمایت از کانی وست در انتخابات ریاست جمهوری بودند ، محاسبه کرده و اعلام نمود فقط دو درصد آمریکایی ها آماده رأی دادن به او هستند. جو بایدن  با محبوبیت ۴۸ درصدی  پیشتاز مبارزات انتخاباتی در ایالات متحده است.

پیش از این اعلام شده بود که دلیل تصمیم وست برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری تشدید مشکلات روان پریشی اوست  که هر سال در این زمان عود می کند.

منبع: اسپوتنیک

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟