روند بازجویی از اعضای پیشین کمیسیون‌های انتخاباتی آغاز شد

  • انتشار: ۲۷ دلو ۱۳۹۷
  • سرویس: انتخاباتتیتر 2
  • شناسه مطلب: 53547

دادستانی کل کشور از آغاز روند بازجویی اعضای پیشین کمیسیون‌های انتخاباتی در پیوند به سوء‌استفاده از صلاحیت‌های وظیفه‌ای خبر داده است.

«جمشید رسولی» سخنگوی دادستانی کل کشور تایید کرد که روند بازجویی 12 عضو دو کمیسیون انتخابات امروز شنبه (27 دلو) از سوی هیات موظف دادستانی آغاز شده است.
به گفته او، تلاش می‌شود تا نتایج تحقیقات زودترین فرصت ممکنه به منظور رفع نگرانی‌های مردم اعلام شود؛ اما هیات دادستانی کل در این روند دقت را قربانی سرعت نخواهد کرد تا یک تصمیم عادلانه و مطابق به قوانین نافذه کشور در مورد اعضای کمیسیون‌های انتخاباتی اتخاذ گردد.
قابل به ذکر است اعضای کمیسیون‌های انتخاباتی هفته گذشته با توشیح طرح تعدیل قانون انتخابات از سوی رییس جمهور غنی عزل شدند و پس از آن دادستانی کل کشور در اولین اقدام، تمامی 12 عضو کمیسیون‌های انتخاباتی را ممنوع الخروج اعلام کرد.
گلاآجان عبدالبدیع صیاد، وسیمه بادغیسی، معاذالله دولتی، حفیظ الله هاشمی، عبدالقادر قریشی، ملیحه حسن و رفیع الله بیدار هفت عضو کمیسیون انتخابات هستند و عبدالعزیز آریایی، حمیرا حقمل، علیرضا روحانی، غلام دستگیر هدایت و عبدالبصیر فایز هم پنج عضو کمیسیون شکایات انتخابی هستند که مورد بازجویی قرار خواهند گرفت.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟