روایت جالب «حکمتیار» از یک زن انتحاری حزب اسلامی

  • انتشار: ۹ حوت ۱۳۹۷
  • سرویس: تیتر 2سیاست
  • شناسه مطلب: 54048

گلبدین حکمتیار، رهبر حزب اسلامی و نامزد انتخابات ریاست جمهوری طی سخنانی تاکید کرد که ۱۷ سال بدون کمک کشورهای خارجی با دولت جنگیده است.

وی اظهار داشت: در این مدت، جنگجویان حزب اسلامی هم برای انجام عملیات‌ها در برابر نیروهای خارجی، از کسی و یا کشوری کمک نگرفته اند و این عملیات ها را با امکانات دست داشته شان انجام داده اند.
حکمتیار تاکید کرد که در هفده سال اخیر، هیچگاه از افغانستان بیرون نرفته است و در بخش های گوناگون کشور به سر می‌برده است.
گلبدین حکمتیار، پیوند دادن برخی از حمله های انتحاری سال‌های اخیر را در افغانستان با حزب اسلامی را رد می کند اما می‌پذیرد که اعضای این حزب، حمله های انتحاری دیگری را برنامه ریزی کرده اند و همچنین نیز از نقش یک مهاجم انتحاری زن در یکی از این حمله ها سخن گفته است.
حکمتیار گفت: «خودش آمده، داوطلب بوده، برایش برادران تأکید کرده که نکو بگذار، جوانان استند؛ ولی گفت که نه، من تصمیم گرفته ام این کار را بکنم. کسانی که خود داوطلب بودند، آمدند و حتا امکانات را هم خود شان فراهم کردند. تعداد زیادی با امکانات خود رفتند عملیات را انجام دادند».
به نوشته دری نیوز؛ حکمتیار افزود: «در این مدت، من نه پاسپورت داشتم و نه ویزه هیچ کشوری را. حتا من در این مدت به یک شفاخانه هم به خاطر تداوی نرفتم. فقط یک بار یک داکتر را خواستم که او هم به خانه سامان و وسایل خود را آورده و تکلیف دندان داشتم که آن را رفع کرد».

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟