روایتی دردناک از سربازانی که نان گدایی می کنند!

  • انتشار: ۶ عقرب ۱۳۹۶
  • سرویس: اجتماعیتیتر 2
  • شناسه مطلب: 32521

سربازان پلیس ملی در ولایت غور از دو ماه به این سو هیچ نوع مواد خوراکی از آدرس حکومت دریافت نکرده اند. این سربازان که در ولایتی انجام وظیفه می کنند، گروه های تروریستی به شدت در حال فعالیت است. داعش در این ولایت با ایجاد مراکزی برای آموزش و سربازگیری در حال قدرت گرفتن است.

شماری از این سربازان می گویند برای اینکه زنده بمانند و بتوانند تامین امنیت کنند ، مجبورند تا همه روزه از باشندگان محل ، نان گدایی کنند.

این سربازان ادعا می کنند که بدون دریافت آب و غذا از حکومت این کشور در مقابل هراس افگنان ایستاده و تامین امنیت می کنند.

شماری از این سربازان می گویند بیشتر از دو ماه می شود که با دسترخوان خالی و شکم های تقریباً خالی با مخالفان مسلح دولت می جنگند.

مسوولان قوماندانی امنیه ولایت غور نیز با تایید این موضوع می گویند به دلیل فرار شرکت قراردادی و تامین کننده اعاشه پولیس ، سفره های سربازان پلیس در این ولایت خالی مانده است.

جنرال ضیاء الدین ثاقب، سرپرست و آمر قوماندانی امنیه ولایت غور می گوید با اینکه بارها این موضوع را با مقام های مرکزی در میان گذاشته اما تا حال به این مشکل رسیدگی نشده است.

هم اکنون بیشتر از دو هزار نفر در چوکات نیروهای پلیس در ولایت غور وظیفه اجرا می کند که در کنار تامین امنیت ، شماری از آنها در دو جبهه شمال و جنوب این ولایت در برابر هراس افگنان در حال مبارزه اند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟