رهبر ایران: قدرت موشکی خود را حفظ خواهیم کرد

  • انتشار: ۲۱ ثور ۱۳۹۶
  • سرویس: بین المللسیاست
  • شناسه مطلب: 22165

یک رسانه چینی در گزارشی نوشته است که آیت الله خامنه ای رهبر ایران گفته است که ایران قدرت موشکی خود را که باعث خشم دشمنانش شده است، حفظ خواهد کرد. این قدرت نظامی به عنوان یکی از عوامل اقتدار ایران در منطقه است.

خبرگزاری شین هوا چین در گزارشی نوشته است که رهبر عالی ایران از قدرت نظامی به‌عنوان یکی از عوامل اقتدار کشور نام برده و افزود که جنجال های گسترده علیه برنامه موشکی ایران به ‌دلیل خشم و کینه ای است که از این عامل اقتدار در دل دارند.

رهبر ایران همچنین گفت که نامزدهای انتخابات «باید صراحتاً» نشان دهند که در مقابل زیاده‌خواهی آمریکا و خباثت اسرائیل می‌ایستند.

آقای خامنه‌ای از جمهوری اسلامی با عنوان «دولتِ مقاومت» نام برد که نه اهل سلطه‌طلبی و دست‌اندازی به کشورهای منطقه است و نه اهل قرار گرفتن در موضع دفاعی و انفعالی.

وی در ادامه اضافه کرد: برخی تصور می کنند برای این که خود را از تهمتِ سلطه‌طلبی و اقتدارطلبی بین‌المللی و منطقه ای، دور کنیم باید در لاک دفاعی فرو برویم، در حالی ‌که چنین تفکری اشتباه است.

رهبر جمهوری اسلامی از «قدرت نظامی» به‌عنوان یکی از «عوامل اقتدار» کشور نام برده و افزود که «جنجال های گسترده» علیه برنامه موشکی ایران «به ‌دلیل خشم و کینه ای است که از این عامل اقتدار در دل دارند».

این رسانه چینی در ادامه آورده است؛ رهبر ایران از آحاد مردم خواسته است تا مشارکت سیاسی فراگیری را در انتخابات به نمایش بگذارند.

شین هوا می نویسد: ایران توانسته است فناوری موشکی خود را توسعه بخشیده و موشک هایی بسازد که هزاران کیلومتر دورتر را هدف قرار می دهد و در این زمینه باز هم به پیشرفت های بیشتری دست خواهد یافت و این عرصه را رها نخواهد کرد.

نظرات(۱ دیدگاه)

نظر شما چیست؟