رهبر ایران: دشمنان ما سالها در پی براندازی نظام است، اما این نظام هر روز قدرتمندتر می شود

  • انتشار: ۱۹ حوت ۱۳۹۶
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 37956

آیت الله خامنه ای رهبر ایران در در مراسمی در تهران گفت که، کسانی هستند که میلیاردها دالر هزینه می کنند تا نظام جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرند اما این نظام روز به روز رشد می کند و مایه افتخار ما است.

آیت الله خامنه ای رهبر مذهبی جمهوری اسلامی ایران در مراسمی در پایتخت این کشور گفت که “دشمنان انقلاب اسلامی ۴۰ سال است که به‌طور دائم علیه نظام و ایران اسلامی مشغول توطئه هستند و این مایه‌ی افتخار ما است؛ میلیاردها پول خرج می‌شود و شخصیت‌های فکری دور هم می‌نشینند و برای اینکه به نظام ضربه بزنند و آن را ریشه‌کن کنند [برنامه‌ریزی می‌کنند] اما این شجره‌ی طیبه ۴۰ سال است که روزبه‌روز دارد رشد می‌کند و این مایه‌ی افتخار ما است.”

رهبر ایران در ادامه گفته است “علیه هیچ ملت و کشوری این اندازه توطئه وجود نداشته است و درعین‌حال هیچ غلطی هم نتوانسته‌اند بکنند.”

وی گفت که در همین چندماه گذشته در اتاق فکر نشستند و برنامه‌ریزی کردند و زمان هم معین کردند دی‌ماه، بهمن‌ماه و اسفندماه… گفتند در دی‌ماه این کار را می‌کنیم، در بهمن آن کار را می‌کنیم و تا آخر سال هم بساط جمهوری اسلامی را جمع می‌کنیم! شتر در خواب بیند پنبه‌دانه!

این در حالیست که قدرت های غربی به خصوص آمریکا و اسرائیل سال هاست در پی براندازی نظام ایران از طریقه های مختلف است، اما تاکنون موفق به این کار نشده است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟