رسیدگی به ادعاهای انتخاباتی ترامپ ۵۱۹ میلیون دالر هزینه داشت

  • انتشار: ۲۰ دلو ۱۳۹۹
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 106327

شکایت‌های مربوط به ادعاهای ترامپ درباره تقلب در انتخابات جنجالی ۳ نوامبر بیش از ۵۱۹ میلیون دالر برای مالیات دهندگان آمریکایی هزینه داشته است.

برآوردهای انجام شده توسط روزنامه واشنگتن پست نشان می دهد رسیدگی به ادعاهای دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا در خصوص تقلب در انتخابات جنجالی نوامبر و آسیب های وارد شده در جریان حمله طرفداران افراطی اش به کنگره در روز ۶ ژانویه بیش از ۵۱۹ میلیون دالر برای مالیات دهندگان آمریکایی هزینه داشته است.

بر اساس این گزارش، واشنگتن پست به نقل از اسناد دولتی و فدرال و همین طور مصاحبه با مقام های دولتی به این نتیجه رسیده است نهادهای دولتی در همه سطوح مجبور شده‌اند تا از منابع مالی عمومی برای واکنش نشان دادن به اقدامات ترامپ و طرفدارانش استفاده کنند.

این هزینه ها شامل هزینه های دادرسی و حقوقی ناشی از طرح ده ها شکایت از سوی کارزار انتخاباتی ترامپ، اتخاذ تدابیر امنیتی برای مقابله با تهدیدات علیه کارکنان انتخاباتی و همین طور هزینه های مربوط به یورش طرفداران ترامپ به ساختمان کنگره بوده است.

واشنگتن پست افزود: برای استقرار نیروهای نظامی در واشنگتن تا اواسط مارس بیش از ۴۸۰ میلیون دالر دیگر بودجه لازم خواهد بود.

منبع: تسنیم

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟