رستوران های قم [لیست بروز از بهترین رستوران های شهر قم]

  • انتشار: ۱۱ حوت ۱۳۹۸
  • سرویس: اطلس پلاس
  • شناسه مطلب: 79554

شناختن رستوران های خوب در هر شهری یکی از لوازم سفر است، قم هم که به عنوان یکی از شهرهای پر تردد به شمار می رود دارای رستوران متعدد و عالی و مناسب برای هر نوع سلیقه غذایی می باشد. در این مطلب به معرفی رستوران های قم که از هر لحاظ مناسب هستند می پردازیم.

رستوران های قم

بهترین رستوران های قم

اگر گذرتان به قم افتاد و خواستید یک وعده غذای خوشمزه را در این شهر تجربه کنید، به توصیه ما می توانید یک و یا چند تا از رستوران های زیر را انتخاب کنید:

رستوران بزرگ خادم

چه با پرسش از اهالی قم و چه با سرچ و گوگل گردی در دنیای بی انتهای نت، شما در شهر قم اول از همه به نام رستوران بزرگ خادم بر می خورید، رستوران بزرگ خادم قم از آن دست رستوران‌هایی است که باید حتما در سفرتان یک بار هم که شده تجربه‌اش کنید. باقالی پلو با گردن، کباب کوبیده و شیشلیک‌های رستوران خادم بی‌نظیر و فوق ا لعاده هستند. هر کدام از غذاهای این رستوران را که امتحان کنید طعم بی نظیر آن غذا حتما بهترین خاطره زندگی تان در این سفر خواهد شد و البته با این همه تعریف و تمجید از کیفیت غذاها قیمت‌های رستوران خادم را هم می شود گفت که متوسط است و کیفیت غذا نسبت به قیمتش عالی است و تقریبا کسی نیست که ناراضی از این رستوران بیرون برود.

اگر آدرس رستوران را می خواهید می توانید الان یاد داشت کنید تا از ذهن تان فراموش نشود: قم بلوار شهید صدوقی (زنبیل آباد)، نرسیده به فلکه صدوق، بین کوچه ۲۰-۲۲

رستوران ارگ

رستوران ارگ در سالاریه قم واقع شده است و می توان گفت این رستوران یک رستوران عالی است برای مشکل پسندان. اگر در حین سفر با همسفر هایتان به توافق نرسیدید که چه غذایی را انتخاب کنید حتما به این رستوران سر بزنید چون هر غذایی با هر نوع سلیقه و ذایقه ای در آن یافت می شود. برای سنتی پسندان کباب و دیزی و برای فست فود پسندان انواع پیتزا و ساندویچ. اگر اهل خورشت و غذاهای اصیل هستید هم این رستوران می تواند شما را به آنچه می خواهید برساند.

فضای رستوران ارگ که یکی از بهترین رستوران های قم می باشد، هم طوری طراحی شده که علاقمندان به فضای آزاد به راحتی بتوانند دسترسی به میزهایی در فضای باز داشته باشند و از طرف دیگر اتاقک های مجزایی که با تخت هایی سنتی در این رستوران طراحی شده اند، سبب می شود که خانواده ها با خیال راحت در گوشه ای دنج نشسته و به صرف غذای مورد علاقه شان بپردازند.

غذای معروف این رستوران چلوکباب برگ و جوجه کباب است. از دیگر مزیت های این رستوران این است که مجموعه‌ی ارگ سالاریه فضایی برای طبخ نان تازه جهت سرو در خود رستوران ایجاد کرده است و شما همراه غذای تان می توانید از نان تازه ای که در همانجا تهیه شده است استفاده کنید همچنین در ارگ سالاریه می‌توان بستنی و آب‌میوه نیز سفارش داد و نوش جان کرد.

پس در سفرتان به قم رستوران ارگ سالاریه را در قم، بلوار امین، جنب سه‌راهی سالاریه فراموش نکنید.

رستوران البرز

البرز یکی از آن رستوران هایی است که صرف غذا را به همراه خانواده و یا دوستان برایتان بسیار دلچسب خواهد کرد. این رستوران که الحق بکی از بهترین رستوران های قم به شمار می رود در بلوار امین واقع شده است بیشتر به چلو کباب و چلو ماهی شهرت دارد. مخصوصا کسانی که غذاهای خیلی چرب را دوست ندارند، این رستوران حسابی باب طبعشان است. سالادهای سرو شده در این رستوران نیز در بین بسیاری از مشتریان محبوب و دلچسب است. در لیست غذای رستوران می‌توان تنوعی از غذاهای لذیذ ایرانی را مشاهده کرد که در ایام تعطیل چلو ماهیچه نیز به این لیست اضافه می‌شود.

رستوران امید

رستوران امید را بیشتر یک رستوران بیرون بر می دانند، چون فضای داخلی رستوران کمی کوچک است ولی طعم غذاهای این رستوران و کیفیت آنها بسیار مطلوب است و در کنار این طعم و کیفیت، قمیت غذاها نیز مناسب است این رستوران بیشتر به چلوکباب کوبیده و خورشت‌های قرمه و قیمه شهرت دارد. از دیگر مزیت های این رستوران نزدیکی آن به حرم مطهر است که دسترسی به آن را بسیار راحت کرده است. رستوران امید در خیابان صفائیه یا همان خیابان شهدا قرار دارد و می توانید در نزدیکی داورخانه پیمان این رستوران را بیابید.

رستوران مرتضوی

یکی از بهترین رستوران های قم که علاوه بر کیفیت و طعم غذاهایش به برخورد پرسنل و ادب بالای کارکنان رستوران معروف است همین رستوران مرتضوی قم است. رستوران در شهرک قدس قرار دارد و اگر شلوغی رستوران برایتان قابل تحمل است حتما این رستوران را امتحان کنید چون اساس کار رستوران بر طبخ بهترین غذا با مواد اولیه عالی و با کیفیت است. قیمت غذاها مناسب است و کیفیت غذاها عالی و مطلوب است.

فضای رستوران گرم و صمیمی است ولی بعلت کیفیت خوب و قیمت مناسب و برخورد عالی کارکنان و پرسنلش معمولا همیشه شلوغ است.

اگر در انتخاب غذا هم جزو مشکل پسندان هستید حتما کباب برگ ها و باقالی پلو با ماهیچه این رستوران را امتحان کنید تا طعم و اصالت غذای ایرانی را بچشید.

جالب است بدانید که رستوران مرتضوی ابتدا با اسم کبابی ملت کارش را شروع کرد و بعدها معروف شد.

رستوران مدائن

بلواز امین بین کوچه ۱۵ و ۱۷ رستورانی را می بینید که یکی از معروف ترین رستوران های قم با بیش از ۲۵ سال سابقه است، نام رستوران «مدائن» است و یکی از قدیمی های شهر قم به حساب می آید. به عنوان اولین رستوران بوفه ازاد در سال ۱۳۸۲ در میان رستوران های قم به ثبت رسیده است.

دارای اتاق VIP با گنجایشی برابر با ۲۰ نفر می باشد که مناسب برگزاری جلسات و میهمانی ها و حتی دورهمی های دوستانه و جشن تولد و… می باشد.

کیفیت مناسب و بالای مواد غذایی و تنوع قابل توجهی از انواع غذاهای ایرانی لذیذ و سالم، از ویژگی‌های رستوران مدائن محسوب می‌شود. سرویس متفاوت این اتاق هنگام پذیرایی از میهمانان از ویژگی‌های این رستوران محسوب می‌شود.