راه اندازی کمپاین «از چراغ سرخ عبور نکنید» توسط شهروندان کابل

  • انتشار: ۲۰ جوزا ۱۳۹۸
  • سرویس: اجتماعی
  • شناسه مطلب: 63627

شهروندان کابل در اعتراض به ترافیک سنگین در سطح شهر، کمپاینی را تحت عنوان «از چراغ سرخ عبور نکنید» در صفحات اجتماعی راه اندازی کرده اند.

یکی از مشکلاتی که اخیرا به شدت رو به افزایش بوده و شهرداری و ریاست ترافیک کابل نیز نتوانسته‌اند آن را کنترل کنند، مساله مسدود شدن راه‌ها و ازدحام زیاد وسایل نقلیه است که مشکلات شهری و ترافیکی زیادی را به وجود آورده است.

غیراستاندارد بودن جاده‌ها، عدم آگاهی رانندگان از قوانین و مقررات ترافیکی، نبود علامات ترافیکی، نبود چراغ راهنما در چهار راه‌ها و حضور گسترده دست فروشان در جاده‌ها باعث شده است تا ترافیک شهر کابل روز به روز سنگین‌تر شود.

به نوشته باشگاه خبرنگاران؛ برنامه شهرداری و ریاست ترافیک کابل در راستای کاهش ترافیک در سطح شهر چندان کارساز نبوده از این رو شماری از شهروندان خودشان دست به کار شده و کمپاینی را برای کاهش ترافیک در شهر کابل راه اندازی کرده‌اند.

شهروندان کابل با راه اندازی کمپاینی در شبکه‌های اجتماعی تحت عنوان «از چراغ سرخ عبور نکنید!» از رانندگان می‌خواهند که با مراعات قانون ترافیک برای کاهش راه بندی تلاش نمایند و همچنان خواهان توجه مسئولان ریاست ترافیک در این زمینه نیز شده‌اند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟