رئیس مجلس اتهامات وارد شده بر خودش را رد می کند

  • انتشار: ۶ میزان ۱۳۹۶
  • سرویس: تیتر 2سیاست
  • شناسه مطلب: 31191

عبدالرئوف ابراهیمی رئیس مجلس، اتهامات وارد شده بر خودش را رد می کند. در چند روز قبل تعدادی از نمایندگان مجلس عبدالرئوف ابراهیمی را متهم کرده بودند که از میلیون ها افغانی را با همدستی رئیس دبیرخانه این مجلس اختلاس کرده اند.

برخی از اعضای مجلس نمایند‌گان در دو نشست پیشین این مجلس عبدالرؤوف ابراهیمی، رییس و خدای نظر نصرت، رییس دبیرخانۀ مجلس را متهم به اختلاس 50 میلیون افغانی کرده بودند.

اما عبدالرؤوف ابراهیمی، رییس مجلس نمایند‌گان و خدای نظر نصرت در نشست روز گذشته (چهارشنبه) تمامی این اتهام‌ها را رد کرده و می‌گویند که تمامی این اتهامات بی‌اساس است.

رییس مجلس نمایند‌گان می‌گوید، کرایۀ خانه‌های مقام‌های ارشد حکومتی مانند رییس دادگاه عالی، دادستان کل، وزیران و سایر مقام‌ها از بودجۀ دولتی پرداخت می‌شود و این کار غیرقانونی نیست.

رییس دبیرخانۀ مجلس نمایند‌گان نیز می‌گوید، کرایۀ خانۀ رییس مجلس نمایند‌گان به دستور ریاست جمهوری پرداخت می‌شود و گماشتن شماری از افراد برابر به نیاز مجلس بوده است.

در همین حال، شماری از اعضای مجلس نمایندگان می‌گویند، واردشدن اتهام فساد به رییس مجلس حیثیت این نهاد قانون‌گذار را خدشه‌دار کرده است.

صالح محمد سلجوقی، عضو مجلس نمایند‌گان می‌گوید، متهم‌شدن رییس مجلس به فساد باید به گونۀ جدی بررسی شود.

گفتنی‌ست که در نشست‌های عمومی مجلس نمایند‌گان به رئیس جمهور و شماری از مقام‌های حکومتی نیز هرازگاهی اتهام فساد و اختلاس وارد می‌شود، اما پس از مدتی این اتهام‌ها به فراموشی سپرده شده و کمتر در مورد آن‌ها تحقیق می‌شود.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟