رئیس جمهور: هر وقت اصلاحات می آورم، بعضی ها می گویند در انزوا قرار داری!

  • انتشار: ۲۷ اسد ۱۳۹۷
  • سرویس: اجتماعی
  • شناسه مطلب: 46345

رئیس جمهور اشرف غنی در دیدار با جمعی از جوانان گفت که هر وقت که اصلاحات می آورم و خواست های شما (جوانان) را عملی می کنم، بعضی اشخاص به من می گویند که در انزوا قرار داری.

ارگ با نشر بیانیه ای نوشته است که رئیس جمهور اشرف غنی عصر روز گذشته (جمعه) با تعدادی از جوانان ولایت های مختلف کشور دیدار کرده است.

در این دیدار رئیس‌جمهور خطاب به جوانان گفت که شما امروز عملاً نشان دادید که زبان مشترک و ظرفیت عظیم دارید، این کشور  را دقیق می‌شناسید، شناخت و فکر کوتاه مدت، وسط مدت و درازمدت کرده می‌توانید و از ظرفیت‌های شما باید استفاده صورت گیرد.

وی افزود که شما از هر گوشه و کنار افغانستان آمده اید و در میان شما هیچ‌گونه تبعیض و تفرقه وجود ندارد. امروز نشان دادید که زنان و مردان افغانستان، حامی یکدیگرند و زبان مشترک دارند و من به شما افتخار می‌کنم.

در بیانیه ارگ به نقل از رئیس‌جمهور گفته شده، هربار که اصلاحات می‌آورم و خواست‌های شما را عملی می‌کنم، بعضی اشخاص برایم می‌گویند که در انزوا قرار داری و تنها هستی، اما امروز شما با طرح‌های خود، پاسخ واضح دادید که آنان در انزوا قرار دارند و تنها هستند که خواست‌های شما را نمی‌پذیرند.

رئیس‌جمهور غنی ضمن تشکر از دو هدیۀ جوانان، نشان و قلم غازی امان‌الله خان، گفت: این بدین معنی است که شما نیز خواستار تکمیل‌کردن فصل ناتمام غازی امان‌الله خان هستید و نیز به‌جای زور، به قلم باور دارید. وی افزود که بزرگترین تحفۀ شما برای من هم‌آهنگی تان است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟